İlköğretim'de öğretmen sorunları

dc.authorid0000-0002-8835-5150en_US
dc.contributor.authorOktay, Ayla
dc.date.accessioned2024-07-12T20:36:34Z
dc.date.available2024-07-12T20:36:34Z
dc.date.issued1982en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümüen_US
dc.description.abstractBir toplumsal olay olan ve insanın insanla etkileşiminden kaynaklanan eğitimi çeşitli şekillerde tanımlamak olasıdır.1 (Ertürk, 1979 — Tezcan 1981) Eğitimin en yaygın tanımlarından biri; «geçmiş kuşakların kültür verilerinin, genç kuşaklara aktarılmasıdır.» Bir başka tanımında eğitim, «çocuk ve gencin, ilerdeki yaşamına uyum sağlayabilmesi için, kendisine gerekli bilgi ve becerilerin kazandırılmasıdır. Öğretim ise, «çocuk ya da genci bu yarına hazırlama, yetenekleri doğrultusunda yetiştirme süreci içinde, ona gerekli bilgileri ve becerileri kazandırma işlevi» olarak tanımlanabilir.en_US
dc.identifier.citationOktay, A. (1982). İlköğretim'de öğretmen sorunları. Eğitim ve Bilim Dergisi. 7(37), s. 3-11.en_US
dc.identifier.endpage11en_US
dc.identifier.issn1300-1337
dc.identifier.issue37en_US
dc.identifier.scopusqualityQ3en_US
dc.identifier.startpage3en_US
dc.identifier.urihttp://egitimvebilim.ted.org.tr/index.php/EB/article/view/5704
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/1056
dc.identifier.volume7en_US
dc.institutionauthorOktay, Ayla
dc.language.isotren_US
dc.publisherTürk Eğitim Derneğien_US
dc.relation.ispartofEğitim ve Bilim Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Hakemli Dergide Makale - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.snmzKY00708
dc.titleİlköğretim'de öğretmen sorunlarıen_US
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication

Dosyalar