Eğitimciler için felsefi bir rehberlik modeli olarak ''derinlikli-kapsamlı-esnek düşünme'' metodu
dc.authorid | 0000-0002-3302-6691 | en_US |
dc.contributor.author | Önkal, Güncel | |
dc.contributor.editor | Tunçel, Ahu | |
dc.contributor.other | Karasar, Şahin | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T21:16:48Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T21:16:48Z | |
dc.date.issued | 2021 | en_US |
dc.department | Rektörlük, Rektörlüğe Bağlı Birimler, Maltepe Üniversitesi Kitapları | en_US |
dc.description.abstract | Felsefi düşünmenin boyutlarını derinlikli, kapsamlı ve esnek düşünme olarak üç aşamada ifade eden bir belirlemeyi benimseyen bu çalışmada, özellikle eğitimcilerin kendi niteliklerini geliştirmek açısından giderek felsefe yapan, felsefeyi rehber edinen kişiler olmasının dayanağı eleştirel düşünce modellerinden birisi tanıtılmaktadır. Bu tartışma aynı zamanda felsefi bakışı, eleştirel düşünme dinamiklerinin özelden genele ve oradan da kendimize dönüşünü özetler ve en önemlisi eğitimin tüm aktörlerinin düşüncelerinin eyleme dönüştürülmesini teşvik eder. | en_US |
dc.identifier.citation | Önkal, G. (2021). Eğitimciler için felsefi bir rehberlik modeli olarak ''derinlikli-kapsamlı-esnek düşünme'' metodu. Rehberim Felsefe: Eğitime Felsefece Bakışlar içinde (55-69. ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi Yayınları. | en_US |
dc.identifier.endpage | 69 | en_US |
dc.identifier.startpage | 55 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12415/4853 | |
dc.institutionauthor | Önkal, Güncel | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Maltepe Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | Rehberim Felsefe: Eğitime Felsefece Bakışlar | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Ulusal Kitapta Bölüm | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.snmz | KY05750 | |
dc.subject | Eğitimci | en_US |
dc.subject | Felsefi rehberlik | en_US |
dc.subject | Derinlikli düşünme | en_US |
dc.subject | Kapsamlı düşünme | en_US |
dc.subject | Esnek düşünme | en_US |
dc.subject | Rehber öğretmen | en_US |
dc.title | Eğitimciler için felsefi bir rehberlik modeli olarak ''derinlikli-kapsamlı-esnek düşünme'' metodu | en_US |
dc.type | Book Part | |
dspace.entity.type | Publication |