İlköğretim ikinci kademe(ortaokul) ders programlarında yatay ve dikey ilişki
dc.contributor.author | Temel, Ali | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T20:39:14Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T20:39:14Z | |
dc.date.issued | 1992 | en_US |
dc.department | Fakülteler, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Öğretmenliği Bölümü | en_US |
dc.description.abstract | Eğitim programı yatay ve dikey bakımdan kaynaşık olursa, öğrenme yaşantısı; 1) Kendinden önce gelene dayalı ve daha sonra gelene hazırlayıcı, 2) Yandaşı olan diğer yaşantılarla ilişkisi bakımından da daha anlamlı olur. İçeriğinde yer alan öğrenme yaşantıları birbirlerini pekiştirebilecek şekilde düzenlenmiş bir program etkili bir eğitim aracı haline gelebilir. Kuşkusuz, öğrenme yaşantılarının birbirleriyle dayanıştığı çerçeve koşullarının birbirleriyle tutarlı olmasını da gerektirir. | en_US |
dc.identifier.citation | Temel, A. (1992). İlköğretim ikinci kademe(ortaokul) ders programlarında yatay ve dikey ilişki. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 8(8), s. 283-290. | en_US |
dc.identifier.endpage | 290 | en_US |
dc.identifier.issn | 2536-4758 | |
dc.identifier.issue | 8 | en_US |
dc.identifier.startpage | 283 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dergipark.org.tr/tr/pub/hunefd/issue/7830/103019 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12415/1149 | |
dc.identifier.volume | 8 | en_US |
dc.institutionauthor | Temel, Ali | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Hacettepe Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Ulusal Hakemli Dergide Makale - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.rights | CC0 1.0 Universal | * |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | * |
dc.snmz | KY01118 | |
dc.title | İlköğretim ikinci kademe(ortaokul) ders programlarında yatay ve dikey ilişki | en_US |
dc.type | Article | |
dspace.entity.type | Publication |