İlköğretim ikinci kademe(ortaokul) ders programlarında yatay ve dikey ilişki

dc.contributor.authorTemel, Ali
dc.date.accessioned2024-07-12T20:39:14Z
dc.date.available2024-07-12T20:39:14Z
dc.date.issued1992en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Öğretmenliği Bölümüen_US
dc.description.abstractEğitim programı yatay ve dikey bakımdan kaynaşık olursa, öğrenme yaşantısı; 1) Kendinden önce gelene dayalı ve daha sonra gelene hazırlayıcı, 2) Yandaşı olan diğer yaşantılarla ilişkisi bakımından da daha anlamlı olur. İçeriğinde yer alan öğrenme yaşantıları birbirlerini pekiştirebilecek şekilde düzenlenmiş bir program etkili bir eğitim aracı haline gelebilir. Kuşkusuz, öğrenme yaşantılarının birbirleriyle dayanıştığı çerçeve koşullarının birbirleriyle tutarlı olmasını da gerektirir.en_US
dc.identifier.citationTemel, A. (1992). İlköğretim ikinci kademe(ortaokul) ders programlarında yatay ve dikey ilişki. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 8(8), s. 283-290.en_US
dc.identifier.endpage290en_US
dc.identifier.issn2536-4758
dc.identifier.issue8en_US
dc.identifier.startpage283en_US
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/hunefd/issue/7830/103019
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/1149
dc.identifier.volume8en_US
dc.institutionauthorTemel, Ali
dc.language.isotren_US
dc.publisherHacettepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofHacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Hakemli Dergide Makale - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY01118
dc.titleİlköğretim ikinci kademe(ortaokul) ders programlarında yatay ve dikey ilişkien_US
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication

Dosyalar