Çocukların ve öğretmenlerin çocukların öz düzenlemesi için kullandıkları stratejiler

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Çocuklar kendi öz düzenlemelerini sağlamak amacıyla birçok farklı strateji kullanır ve bu stratejiler çocukların test sırasındaki performanslarını etkiler (Miller ve ark. 2015). Ayrıca, öğretmenler de sınıf içerisinde birçok farklı stratejiler kullanarak çocukların öz düzenlemelerini sağlamayı amaçlarlar. Buradan yola çıkarak, bu nitel araştırmanın amacı okul öncesi dönemdeki çocukların ve onların öğretmenlerinin çocukların öz düzenlemesi için ortaya koydukları stratejileri incelemektir.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Öz düzenleme becerisi, Öğretmen, Anaokulu çağındaki çocuklar, Fiziksel strateji, Sınıf ortamı

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Gürdal, M. S., Karakoç, D., Sezen, N., Acar, İ. H. (2019). Çocukların ve öğretmenlerin çocukların öz düzenlemesi için kullandıkları stratejiler. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.