Okul öncesinde kavram öğretimi etkinliklerinin müzikli-müziksiz uygulamalarının karşılaştırılması
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Okul öncesi müzik eğitimi 0-6 yaş çocuklara kendi yaşantısı yoluyla kasıtlı olarak temel müziksel davranışlar kazandırılması; yine çocuğun kendi yaşantısı yoluyla amaçlı olarak davranışlarının değiştirilmesi, geliştirilmesi ve yetkin bir şekilde donatılması sürecidir. Müziğin eğitim aracı olarak kullanılması çocuğu birçok yönde olumlu etkiler. Bu araştırmada Kars ilinde bulunan okul öncesi eğitimi veren kurumlarda uygulanan kavram öğretimin etkinliklerinin müzikli-müziksiz uygulamalarının karşılaştırılması amaçlanmıştır. Araştırma doğrultusunda etkinliklerin müzikli-müziksiz uygulamalarının karşılaştırılmasında kuramsal temel oluşturmada gerekli literatür taraması yapılmıştır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Okul öncesi eğitim, Müzik etkinlikleri, Kavram öğretimi, Müzik
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Erdağı, A. (2019). Okul öncesinde kavram öğretimi etkinliklerinin müzikli-müziksiz uygulamalarının karşılaştırılması. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.