Okul öncesinde kavram öğretimi etkinliklerinin müzikli-müziksiz uygulamalarının karşılaştırılması

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Okul öncesi müzik eğitimi 0-6 yaş çocuklara kendi yaşantısı yoluyla kasıtlı olarak temel müziksel davranışlar kazandırılması; yine çocuğun kendi yaşantısı yoluyla amaçlı olarak davranışlarının değiştirilmesi, geliştirilmesi ve yetkin bir şekilde donatılması sürecidir. Müziğin eğitim aracı olarak kullanılması çocuğu birçok yönde olumlu etkiler. Bu araştırmada Kars ilinde bulunan okul öncesi eğitimi veren kurumlarda uygulanan kavram öğretimin etkinliklerinin müzikli-müziksiz uygulamalarının karşılaştırılması amaçlanmıştır. Araştırma doğrultusunda etkinliklerin müzikli-müziksiz uygulamalarının karşılaştırılmasında kuramsal temel oluşturmada gerekli literatür taraması yapılmıştır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Okul öncesi eğitim, Müzik etkinlikleri, Kavram öğretimi, Müzik

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Erdağı, A. (2019). Okul öncesinde kavram öğretimi etkinliklerinin müzikli-müziksiz uygulamalarının karşılaştırılması. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.