Okul öncesi öğretmen adaylarının okul öncesi matematiğinde pedagojik alan bilgisinin bazı değişkenlere göre incelenmesi

dc.contributor.authorDoğulu, Aslıhan
dc.contributor.authorGül, Mümine
dc.contributor.authorYazıcı, Elanur
dc.date.accessioned2024-07-12T20:32:22Z
dc.date.available2024-07-12T20:32:22Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Bu çalışma da okul öncesi öğretmen adaylarının pedagojik alan bilgisi ile mezun olduğu lise türü, mezun olduğu alan ve matematik eğitimi dersi harf notu değişkenleri ile arasında fark incelenmiştir. Yöntem: Nicel olarak tasarlanan bu çalışmada tarama modeli benimsenmiştir. Çalışma 2018-2019 eğitim-öğretim yılının birinci döneminde Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği bölümünde okuyan birinci ve ikinci öğretimde bulunan 3. ve 4. Sınıf öğrencilerinden çalışmaya gönüllü olarak katılmayı kabul eden 83 öğrenciden oluşturmaktadır. Veri toplama aracı olarak Aksu(2017) tarafından geliştirilen “Okul Öncesi Matematiğinde Pedagojik Alan Bilgisi’’ ölçeği kullanılmıştır. Verilerin analizinde SPSS paket programı kullanılmıştır.en_US
dc.identifier.citationDoğulu, A., Gül, Mümine ve Yazıcı, E. (2019). Okul öncesi öğretmen adaylarının okul öncesi matematiğinde pedagojik alan bilgisinin bazı değişkenlere göre incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/714
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06184
dc.subjectMatematiken_US
dc.subjectPedagojiken_US
dc.subjectOkul öncesien_US
dc.subjectÖğretmen adaylarıen_US
dc.titleOkul öncesi öğretmen adaylarının okul öncesi matematiğinde pedagojik alan bilgisinin bazı değişkenlere göre incelenmesien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Files