Okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
dc.contributor.author | Özçelik, Sevgi | |
dc.contributor.author | Şencan, Meltem | |
dc.contributor.author | Aka, Beyza | |
dc.contributor.author | Şahin, Betül Hanım | |
dc.contributor.author | Dağseven Emecen, Deniz | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T20:35:51Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T20:35:51Z | |
dc.date.issued | 2019 | en_US |
dc.department | Fakülteler, Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.description.abstract | Amaç: Bu çalışma İstanbul’un Ataşehir, Kadıköy ve Maltepe ilçelerindeki okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan ve sınıflarında kaynaştırma öğrencisi bulunan veya bulunmayan okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimine ilişkin görüşlerinin ve bu görüşlerin öğrencinin engel düzeyine göre değişip değişmediğinin belirlenmesi ve kaynaştırma eğitimi almış veya almamış okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimine ilişkin görüşlerini ve önerilerini belirlemek amacıyla planlanmıştır. | en_US |
dc.identifier.citation | Özçelik, S., Şencan, M., Aka, B., Şahin, B. H. ve Dağseven Emecen, D. (2019). Okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimine ilişkin görüşlerinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12415/956 | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Maltepe Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Ulusal Konferans Öğesi | en_US |
dc.rights | CC0 1.0 Universal | * |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | * |
dc.snmz | KY06426 | |
dc.subject | Kaynaştırma eğitimi | en_US |
dc.title | Okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimine ilişkin görüşlerinin incelenmesi | en_US |
dc.type | Conference Object | |
dspace.entity.type | Publication |