Smart queue for smart city in digital era, brilliant solution based on web page for people who lined up in the public service of government or private bank
Küçük Resim Yok
Tarih
2017
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
The smart city concept is an application of cutting-edge information and communication technologies that can improve public services in order to produce work processes more etfective and efficient, hence the information technology has a major influence on all kinds of public services in cities. One type of technology that has not been used is the usage of the lnternet and the digitization of community activities in the queue on availability of information services of government and private banks in the queue. A client has not been able to find out how long he waited if the bank is very full with queues, and e-banking system has not become a major alternative for our customers because of limitations in which clients need to come to bank personaIIy to conduct transactions and activities.
Akıllı kent konsepti, en son bilgi ve iletişim teknolojileri kullanılarak iş süreçlerini daha etkili ve verimli bir şekilde üretmek için kamu hizmetlerini iyileştirmeye yönelik bir uygulamadır. Bu nedenle bilgi teknolojisi kentlerdeki her turlu kamu hizmetleri üzerinde büyük bir etkiye sahiptir. Kullanılmayan bir teknoloji türü olan internetin kullanımı ve sırada bulunan devlet ve özel bankaların bilgi hizmetlerinin kullanılabilirliği hakkında sıradaki topluluk faaliyetlerinin dijitalleşmesidir. Bir müşteri, bankanın kuyruklarla dolu olması durumunda ne kadar bekleyeceğini bilemez ve e-bankacılık sistemi müşterilerin kişisel olarak gerçekleştirmeleri gereken işlemler ve faaliyetlerden ötürü bankaya gelmek zorunda kalabilecekleri durumlar olabilmesi nedeniyle henüz müşteriler için önemli bir alternatif haline gelmemiştir.
Akıllı kent konsepti, en son bilgi ve iletişim teknolojileri kullanılarak iş süreçlerini daha etkili ve verimli bir şekilde üretmek için kamu hizmetlerini iyileştirmeye yönelik bir uygulamadır. Bu nedenle bilgi teknolojisi kentlerdeki her turlu kamu hizmetleri üzerinde büyük bir etkiye sahiptir. Kullanılmayan bir teknoloji türü olan internetin kullanımı ve sırada bulunan devlet ve özel bankaların bilgi hizmetlerinin kullanılabilirliği hakkında sıradaki topluluk faaliyetlerinin dijitalleşmesidir. Bir müşteri, bankanın kuyruklarla dolu olması durumunda ne kadar bekleyeceğini bilemez ve e-bankacılık sistemi müşterilerin kişisel olarak gerçekleştirmeleri gereken işlemler ve faaliyetlerden ötürü bankaya gelmek zorunda kalabilecekleri durumlar olabilmesi nedeniyle henüz müşteriler için önemli bir alternatif haline gelmemiştir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Smart City, Queuing, Web Page, Digitization, Akıllı Kent, Kuyruk, Web Sayfası, Dijitalleşme
Kaynak
International Business and Management Student Congress 2017
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Rosyadi, I.A. ve Bhakti, A.P. (2017). Smart queue for smart city in digital era, brilliant solution based on web page for people who lined up in the public service of government or private bank / Dijital çağda akıllı kent için akıllı kuyruk, devlet veya özel bakanın kamu hizmetinde sıraya giren insanlar için web sayfasına dayalı parlak çözüm. Maltepe Üniversitesi, International Business and Management Student Congress 2017. s. 22-23.