Smart queue for smart city in digital era, brilliant solution based on web page for people who lined up in the public service of government or private bank

dc.contributor.authorRosyadi, Imam Arifin
dc.contributor.authorBhakti, Agung Permana
dc.date.accessioned2024-07-12T21:30:13Z
dc.date.available2024-07-12T21:30:13Z
dc.date.issued2017en_US
dc.departmentMaltepe Üniversitesi, Rektörlüken_US
dc.description.abstractThe smart city concept is an application of cutting-edge information and communication technologies that can improve public services in order to produce work processes more etfective and efficient, hence the information technology has a major influence on all kinds of public services in cities. One type of technology that has not been used is the usage of the lnternet and the digitization of community activities in the queue on availability of information services of government and private banks in the queue. A client has not been able to find out how long he waited if the bank is very full with queues, and e-banking system has not become a major alternative for our customers because of limitations in which clients need to come to bank personaIIy to conduct transactions and activities.en_US
dc.description.abstractAkıllı kent konsepti, en son bilgi ve iletişim teknolojileri kullanılarak iş süreçlerini daha etkili ve verimli bir şekilde üretmek için kamu hizmetlerini iyileştirmeye yönelik bir uygulamadır. Bu nedenle bilgi teknolojisi kentlerdeki her turlu kamu hizmetleri üzerinde büyük bir etkiye sahiptir. Kullanılmayan bir teknoloji türü olan internetin kullanımı ve sırada bulunan devlet ve özel bankaların bilgi hizmetlerinin kullanılabilirliği hakkında sıradaki topluluk faaliyetlerinin dijitalleşmesidir. Bir müşteri, bankanın kuyruklarla dolu olması durumunda ne kadar bekleyeceğini bilemez ve e-bankacılık sistemi müşterilerin kişisel olarak gerçekleştirmeleri gereken işlemler ve faaliyetlerden ötürü bankaya gelmek zorunda kalabilecekleri durumlar olabilmesi nedeniyle henüz müşteriler için önemli bir alternatif haline gelmemiştir.en_US
dc.identifier.citationRosyadi, I.A. ve Bhakti, A.P. (2017). Smart queue for smart city in digital era, brilliant solution based on web page for people who lined up in the public service of government or private bank / Dijital çağda akıllı kent için akıllı kuyruk, devlet veya özel bakanın kamu hizmetinde sıraya giren insanlar için web sayfasına dayalı parlak çözüm. Maltepe Üniversitesi, International Business and Management Student Congress 2017. s. 22-23.en_US
dc.identifier.endpage23en_US
dc.identifier.isbn978-975-6760-90-1
dc.identifier.startpage22en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/6090
dc.language.isoenen_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofInternational Business and Management Student Congress 2017en_US
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Konferans Öğesien_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/*
dc.snmzKY07483
dc.subjectSmart Cityen_US
dc.subjectQueuingen_US
dc.subjectWeb Pageen_US
dc.subjectDigitizationen_US
dc.subjectAkıllı Kenten_US
dc.subjectKuyruken_US
dc.subjectWeb Sayfasıen_US
dc.subjectDijitalleşmeen_US
dc.titleSmart queue for smart city in digital era, brilliant solution based on web page for people who lined up in the public service of government or private banken_US
dc.title.alternativeDijital çağda akıllı kent için akıllı kuyruk, devlet veya özel bakanın kamu hizmetinde sıraya giren insanlar için web sayfasına dayalı parlak çözümen_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar