Okul öncesi öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının sınıf yönetimine karşı inanç ve tutumlarının incelenmesi

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Bu çalışmanın amacı okul öncesi öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının sınıf yönetimine dair inanç ve tutumları incelemektir. Araştırma verilerine ulaşmak için Martin, Yin ve Baldwin (1998) tarafından geliştirilen, Türkçeye uyarlaması Savran (2002) tarafından yapılan “Sınıf Yönetimine Yönelik Tutum ve İnanç Ölçeği” ve araştırmacılar tarafından geliştirilen “Bilgi Formu” kullanılmıştır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Sınıf yönetimi, İnanç, Tutum, Okul öncesi öğretmenleri, Öğretmen adayları

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Aktuz, T., Barut, H. E., Bilenoğlu, E. ve Alaca, Ş. (2019). Okul öncesi öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının sınıf yönetimine karşı inanç ve tutumlarının incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.