Okul öncesi öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının sınıf yönetimine karşı inanç ve tutumlarının incelenmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Bu çalışmanın amacı okul öncesi öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının sınıf yönetimine dair inanç ve tutumları incelemektir. Araştırma verilerine ulaşmak için Martin, Yin ve Baldwin (1998) tarafından geliştirilen, Türkçeye uyarlaması Savran (2002) tarafından yapılan “Sınıf Yönetimine Yönelik Tutum ve İnanç Ölçeği” ve araştırmacılar tarafından geliştirilen “Bilgi Formu” kullanılmıştır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Sınıf yönetimi, İnanç, Tutum, Okul öncesi öğretmenleri, Öğretmen adayları
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Aktuz, T., Barut, H. E., Bilenoğlu, E. ve Alaca, Ş. (2019). Okul öncesi öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının sınıf yönetimine karşı inanç ve tutumlarının incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.