Okul öncesi öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının sınıf yönetimine karşı inanç ve tutumlarının incelenmesi

dc.contributor.authorAktuz, Tuba
dc.contributor.authorBarut, Hatun Ebrar
dc.contributor.authorBilenoğlu, Elif
dc.contributor.authorAlaca, Şeyma
dc.date.accessioned2024-07-12T20:31:53Z
dc.date.available2024-07-12T20:31:53Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Bu çalışmanın amacı okul öncesi öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının sınıf yönetimine dair inanç ve tutumları incelemektir. Araştırma verilerine ulaşmak için Martin, Yin ve Baldwin (1998) tarafından geliştirilen, Türkçeye uyarlaması Savran (2002) tarafından yapılan “Sınıf Yönetimine Yönelik Tutum ve İnanç Ölçeği” ve araştırmacılar tarafından geliştirilen “Bilgi Formu” kullanılmıştır.en_US
dc.identifier.citationAktuz, T., Barut, H. E., Bilenoğlu, E. ve Alaca, Ş. (2019). Okul öncesi öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının sınıf yönetimine karşı inanç ve tutumlarının incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/626
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06095
dc.subjectSınıf yönetimien_US
dc.subjectİnançen_US
dc.subjectTutumen_US
dc.subjectOkul öncesi öğretmenlerien_US
dc.subjectÖğretmen adaylarıen_US
dc.titleOkul öncesi öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının sınıf yönetimine karşı inanç ve tutumlarının incelenmesien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar