Social media and intercultural communication
Küçük Resim Yok
Tarih
2017
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Social media is a pertect tool for connecting people from difterent ethnic, cultural, religious, and socio-economic backgrounds. ln today's rapidly globalizing world, social media has become an inseparable and important component of our everyday lives. Around the world, biIlions of people use Facebook, Twitter or other social networking services for getting connected with others, sharing their ideas and opinions, and getting involved in current social, political, and economic processes. lntercultural communication refers to the form of communication Ihat allows to spread information through different social and cultural groups, and aims at promoting the common understanding among them...
Sosyal medya farklı etnik, kültür, din ve sosyoekonomik geçmişe sahip insanları birbirine bağlayan muhteşem bir araçtır. Bugünün hızla küreselleşen dünyasında, sosyal medya günlük hayatımızın ayrılamaz ve önemli bir parçası haline gelmiştir. Dünya çapında milyarlarca insan, birbiriyle iletişim kurmak, görüş ve fikirlerini paylaşmak, güncel politik. ekonomik ve sosyal süreçlere d5hil olmak için Facebook, Twitter ya da diğer sosyal paylaşım sitelerini kullanmaktadır. Kültürlerarası iletişim, bilginin farklı sosyal ve kültürel gruplarda yayılmasına olanak veren ve ortak anlayışları destekleyen bir iletişim biçimine işaret etmektedir. Bu bağlamda sosyal medya, kültürlerarası iletişimin istenilen amaçlarının anlaşılmasında ve adaptasyonunda önemli bir faktördür...
Sosyal medya farklı etnik, kültür, din ve sosyoekonomik geçmişe sahip insanları birbirine bağlayan muhteşem bir araçtır. Bugünün hızla küreselleşen dünyasında, sosyal medya günlük hayatımızın ayrılamaz ve önemli bir parçası haline gelmiştir. Dünya çapında milyarlarca insan, birbiriyle iletişim kurmak, görüş ve fikirlerini paylaşmak, güncel politik. ekonomik ve sosyal süreçlere d5hil olmak için Facebook, Twitter ya da diğer sosyal paylaşım sitelerini kullanmaktadır. Kültürlerarası iletişim, bilginin farklı sosyal ve kültürel gruplarda yayılmasına olanak veren ve ortak anlayışları destekleyen bir iletişim biçimine işaret etmektedir. Bu bağlamda sosyal medya, kültürlerarası iletişimin istenilen amaçlarının anlaşılmasında ve adaptasyonunda önemli bir faktördür...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Social media, Intercultural communication, Adaptation, Kültürlerarası iletişim, Sosyal medya, Adaptasyon
Kaynak
2017 Faculty of Communication International Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Jafarova, K. (2017). Social media and intercultural communication. Görkem, Ş. Y., Kireçci, A. N. ve Tosuner, A. (ed.). 2017 Faculty of Communication International Student Congress içinde (7-8 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.