Okul öncesi öğretmenleri robotik kodlama hakkında ne düşünüyor

dc.contributor.authorKanmaz, Tuğba
dc.contributor.authorAlıcı, Can Eda
dc.date.accessioned2024-07-12T20:33:00Z
dc.date.available2024-07-12T20:33:00Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Son yıllarda hızla gelişim gösteren robotik kodlama eğitimine duyulan ilgi ve ihtiyaç ülkemizde de giderek artmaktadır. Artan bu ihtiyaç doğrultusunda robotik kodlama eğitimlerine erken yaşlarda başlanması uygun görülmektedir. Erken yaşlarda çocukların robotik kodlama ile tanıştırılması zihinlerinin bu yönde gelişmesine katkı sağlamaktadır. Bu sayede çocuklar özel olarak geliştirilmiş ve tasarlanmış oyun ve oyuncaklara basit komutlar vererek mekanik cihazlara zeka kazandırmaktadırlar. Aynı zamanda robotik kodlama motorlu, sensörlü ve elektronik cihazların nasıl çalıştığına dair çocukların keşif yapmalarına da olanak sağlamaktadır. Bu bağlamda araştırmanın amacı, robotik kodlama eğitiminin çocuklar üzerindeki etkileri hakkında okul öncesi öğretmenlerinin görüşünü almaktır.en_US
dc.identifier.citationKanmaz, T. ve Alıcı, C. E. (2019). Okul öncesi öğretmenleri robotik kodlama hakkında ne düşünüyor. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/818
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06288
dc.subjectRobotik kodlamaen_US
dc.subjectBilgisayarsız kodlamaen_US
dc.subjectOkul öncesien_US
dc.subjectOkul öncesi öğretmenien_US
dc.titleOkul öncesi öğretmenleri robotik kodlama hakkında ne düşünüyoren_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar