The contribution of short stories in English language teaching classrooms

dc.authorid0000-0002-2898-1643en_US
dc.authorid0000-0002-6891-6854en_US
dc.contributor.advisorTöngür, A. Nejat
dc.contributor.authorEgin, Melisa Gizem
dc.date.accessioned2024-07-12T22:32:59Z
dc.date.available2024-07-12T22:32:59Z
dc.date.issued2021en_US
dc.date.submitted2021en_US
dc.departmentEnstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalıen_US
dc.description.abstractBu çalışma kısa hikâyelerin İngiliz Dili eğitimi sınıflarında neden kullanması gerektiği ve kısa hikâyelerin dil öğretiminde nasıl kullanılması gerektiği konusunda okutmanların fikirlerini incelemeyi amaçlamıştır. Gerekli veriler bu araştırma için hazırlanan ve 106 İngilizce öğretmeni ile uygulanılan bir Google Forms anketi ile toplanmıştır. Veriler Google Forms ve Excel kullanılarak analiz edilmiştir. Elde edilen bulgulara göre İngilizce öğretmenlerinin kısa hikâyelerin dil yeterliğini artırdığına, temel dört dil becerisini geliştirdiğine, kültürel farkındalığı artırdığına, öğrencilerin bakış açılarını genişlettiğine ve bunların yanında motive eden ve otantik kaynaklar olduğuna inandıkları görülmüştür.en_US
dc.description.abstractThis study was conducted to find out instructors’ opinions on why short stories should be used in English Language Teaching classrooms and how short stories should be used in language teaching. The necessary data were collected through a Google Forms questionnaire prepared for this study and applied with 106 English teachers. The collected data were analysed with Google Forms and Excel. The findings indicated that the teachers believed in the benefits of short stories in terms of improving overall language competence, enhancing the four abilities, and raising cultural awareness, broadening learners’ perspectives in addition to being motivating and authentic resources.en_US
dc.identifier.citationEgin, M. G. (2021). The contribution of short stories in English language teaching classrooms / Kısa hikayelerin İngiliz dili eğitimi sınıflarında katkısı (Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi) Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/12038
dc.language.isoenen_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/*
dc.snmzKT2077en_US
dc.subjectKısa Hikayeleren_US
dc.subjectİngiliz Dili Eğitimien_US
dc.subjectMotivasyonen_US
dc.subjectKültürel Farkındalıken_US
dc.subjectDil Becerilerien_US
dc.subjectÖğrenci Bakış Açılarıen_US
dc.subjectShort Storiesen_US
dc.subjectEnglish Language Teachingen_US
dc.subjectMotivationen_US
dc.subjectCultural Awarenessen_US
dc.subjectLanguage Skillsen_US
dc.subjectLearner Perspectivesen_US
dc.titleThe contribution of short stories in English language teaching classroomsen_US
dc.title.alternativeKısa hikayelerin İngiliz dili eğitimi sınıflarında katkısıen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Dosyalar