Public expectations and administrative evaluation of the function of primary teachers
Küçük Resim Yok
Tarih
2014
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Every parent cares when placing a child in first grade, The choice of the teacher for early child student is important and meaningful for parents. The image of the teacher's work (functions) is subject to the attention not only of society but also the school adminastration as a social institution. Each director has administrative requirements for the work of the teacher who is evaIuated by conventional criteria, when it comes to the child's admission to the first grade parents have their own expectations about the functions of the teacher...
Her ebeveyn çocuğunu birinci sınıfa yollarken dikkat eder. Çocuklara öğretmen seçimi ebeveynler için önemli ve anlamlıdır. Ögretmenin görevinin imajı sadece toplumun değil aynı zamanda sosyal bir kurum olarak okul yönetiminin dikkatine de tabiidir. 0gretmenin işlerinin imajı dikkate bağlıdır. Her yöneticinin, geleneksel kriterlerle değerlendirilen öğretmen işleri için idari gereksinimleri vardır, Sıra çocuğun birinci sınıfa kaydedilmesine geldiğinde ebeveynlerin öğretmen hakkında kendi beklentileri vardır...
Her ebeveyn çocuğunu birinci sınıfa yollarken dikkat eder. Çocuklara öğretmen seçimi ebeveynler için önemli ve anlamlıdır. Ögretmenin görevinin imajı sadece toplumun değil aynı zamanda sosyal bir kurum olarak okul yönetiminin dikkatine de tabiidir. 0gretmenin işlerinin imajı dikkate bağlıdır. Her yöneticinin, geleneksel kriterlerle değerlendirilen öğretmen işleri için idari gereksinimleri vardır, Sıra çocuğun birinci sınıfa kaydedilmesine geldiğinde ebeveynlerin öğretmen hakkında kendi beklentileri vardır...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
İlköğretim eğitimi, İlkokul öğretmenleri, Sınıf öğretmenlerinin özellikleri, Primary education, Primary school teachers, Characteristics of classroom teachers
Kaynak
2014 Istanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Kalinova, A. (2014). Public expectations and administrative evaluation of the function of primary teachers. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (13-14 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.