Sosyal medya ve müşteri ilişkileri yönetimi Facebook uygulaması
Yükleniyor...
Tarih
2013
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Erişim Hakkı
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Küreselleşme ve iletişim teknolojilerindeki gelişmeler birçok alanı olduğu gibi müşteri ilişkileri yönetimi kavramını da etkilemiştir. Günümüzde sosyal medya ve sosyal ağların kullanımının artması, geleneksel müşteri kalıplarının değişime uğraması ve bu değişim sonucu yeni müşteri istek ve ihtiyaçlarının ortaya çıkması, geleneksel örgüt yapısının değişmesine ve modern bir örgüt yapısının ortaya çıkmasına neden olmuştur. Bu modern örgütler, müşteri odaklı olarak çalışan ve pazar payı elde etme hedefinin yerine müşteri elde etme ve müşteri bağlılığı sağlama hedeflerini koymuştur. Bu kapsamda sosyal medya ve sosyal ağları kullanan yeni müşterilere yönelik gelişen Sosyal Müşteri İlişkileri Kavramı ve Sosyal Medya bu çalışmanın temel konusudur.
The developments in communication technologies and globalization have important impacts in several fields, such as customer relations management. Today, the increasing usage of social media and social networking causes a change in customer patterns. As a result of this change new customer needs and wants emerges, the traditional organizational structures change and new and modern organizational changes rises up. These modern organizations aimed to achieve customers and customer loyalty instead of achieving market share. So, in this context, the social customer relations management, which is intended to the customers that use social media and social networks and social media are the basis of this study.
The developments in communication technologies and globalization have important impacts in several fields, such as customer relations management. Today, the increasing usage of social media and social networking causes a change in customer patterns. As a result of this change new customer needs and wants emerges, the traditional organizational structures change and new and modern organizational changes rises up. These modern organizations aimed to achieve customers and customer loyalty instead of achieving market share. So, in this context, the social customer relations management, which is intended to the customers that use social media and social networks and social media are the basis of this study.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Sosyal medya, Sosyal müşteri ilişkileri yönetimi, Facebook, Social media, Social customer relations management
Kaynak
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Demirel, S. (2013). Sosyal medya ve müşteri iliskileri yönetimi Facebook uygulamasi / Social media and CRM Facebook aplications (Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.