Cerebral Palsy'li bireylerde etkili öğrenme ve iletişim için teknolojiden yararlanma

Küçük Resim Yok

Tarih

2006

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Rüzgar Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Cerebral Palsy (CP), doğum öncesinde, doğum sırasında veya doğum sonrasında çeşitli nedenlere bağlı olarak beyinde oluşan, ilerleyici olmayan, kalıcı nörolojik problemdir. Cerebral palsy'li çocuklar çeşitli derecelerde hareket problemine, dil ve iletişim problemine, görsel ve işitsel problemlere sahiptirler; ve bu problemler öğrenme için gerekli koşulları olumsuz etkilemektedir. Çocuk çevrede hareket ederek çevreyi keşfetme becerisinden yoksundur.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Kaynak

Sapiens

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

2

Sayı

5

Künye

Doğan, H. (2006). Cerebral Palsy'li bireylerde etkili öğrenme ve iletişim için teknolojiden yararlanma. Sapiens. 2(5), s. 23-27.