Cerebral Palsy'li bireylerde etkili öğrenme ve iletişim için teknolojiden yararlanma
dc.authorid | 0000-0002-6622-3886 | en_US |
dc.contributor.author | Doğan, Handan | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T20:39:02Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T20:39:02Z | |
dc.date.issued | 2006 | en_US |
dc.department | Fakülteler, Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü | en_US |
dc.description.abstract | Cerebral Palsy (CP), doğum öncesinde, doğum sırasında veya doğum sonrasında çeşitli nedenlere bağlı olarak beyinde oluşan, ilerleyici olmayan, kalıcı nörolojik problemdir. Cerebral palsy'li çocuklar çeşitli derecelerde hareket problemine, dil ve iletişim problemine, görsel ve işitsel problemlere sahiptirler; ve bu problemler öğrenme için gerekli koşulları olumsuz etkilemektedir. Çocuk çevrede hareket ederek çevreyi keşfetme becerisinden yoksundur. | en_US |
dc.identifier.citation | Doğan, H. (2006). Cerebral Palsy'li bireylerde etkili öğrenme ve iletişim için teknolojiden yararlanma. Sapiens. 2(5), s. 23-27. | en_US |
dc.identifier.endpage | 27 | en_US |
dc.identifier.issue | 5 | en_US |
dc.identifier.startpage | 23 | en_US |
dc.identifier.uri | https://www.ruzgarterapi.com/sapiens-dergi/# | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12415/1114 | |
dc.identifier.volume | 2 | en_US |
dc.institutionauthor | Doğan, Handan | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Rüzgar Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi | en_US |
dc.relation.ispartof | Sapiens | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Ulusal Hakemli Dergide Makale - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.rights | CC0 1.0 Universal | * |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | * |
dc.snmz | KY03385 | |
dc.title | Cerebral Palsy'li bireylerde etkili öğrenme ve iletişim için teknolojiden yararlanma | en_US |
dc.type | Article | |
dspace.entity.type | Publication |