Cerebral Palsy'li bireylerde etkili öğrenme ve iletişim için teknolojiden yararlanma

dc.authorid0000-0002-6622-3886en_US
dc.contributor.authorDoğan, Handan
dc.date.accessioned2024-07-12T20:39:02Z
dc.date.available2024-07-12T20:39:02Z
dc.date.issued2006en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümüen_US
dc.description.abstractCerebral Palsy (CP), doğum öncesinde, doğum sırasında veya doğum sonrasında çeşitli nedenlere bağlı olarak beyinde oluşan, ilerleyici olmayan, kalıcı nörolojik problemdir. Cerebral palsy'li çocuklar çeşitli derecelerde hareket problemine, dil ve iletişim problemine, görsel ve işitsel problemlere sahiptirler; ve bu problemler öğrenme için gerekli koşulları olumsuz etkilemektedir. Çocuk çevrede hareket ederek çevreyi keşfetme becerisinden yoksundur.en_US
dc.identifier.citationDoğan, H. (2006). Cerebral Palsy'li bireylerde etkili öğrenme ve iletişim için teknolojiden yararlanma. Sapiens. 2(5), s. 23-27.en_US
dc.identifier.endpage27en_US
dc.identifier.issue5en_US
dc.identifier.startpage23en_US
dc.identifier.urihttps://www.ruzgarterapi.com/sapiens-dergi/#
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/1114
dc.identifier.volume2en_US
dc.institutionauthorDoğan, Handan
dc.language.isotren_US
dc.publisherRüzgar Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezien_US
dc.relation.ispartofSapiensen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Hakemli Dergide Makale - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY03385
dc.titleCerebral Palsy'li bireylerde etkili öğrenme ve iletişim için teknolojiden yararlanmaen_US
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication

Dosyalar