Movie adaptation in the efl classroom: beyond the benefits of technology in learning English literature in Algeria
Küçük Resim Yok
Tarih
2017
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Since the implementation of LMD system, university English teachers have been facing difficulties with their students. Most of students do not read their novels, even those whose specialty is English literature. And this is a major handicap for both literature teachers and EFL students, lf students do not read the novel, they cannot understand what the teacher is talking about, and the teacher will not reach the students lines of thinking. This study aims to explore the problems which make EFL students reluctant to read their novels as well as finding possible solution to this dilemma. A triangulation approach was exerted via observing. interviewing and questionning later to check. The findings report that Master lstudents at Hassiba Benbouali require some methods when teaching them literature in order to boost their endeavour to peruse the assigned novel...
LMD sisteminin uygulamaya başlamasından beri üniversite İngilizce öğretmenleri öğrencileriyle ilgili sıkıntılar yaşamaktadır. 0ğrencilerin çoğu, hatta ana daIı İngiliz Edebiyatı olanlar da içinde olmak üzere romanlarını okumamaktadır, Bu da hem Edebiyat öğretmenleri hem de EFL öğrencileri için büyük bir engeldir, öğrenciler romanlarını okumadığında öğretmenin ne hakkında konuştuğunu anlamamakta, öğretmen de öğrencilerin düşünme biçimlerine ulaşamamaktadır. Bu çalışma EFL öğrencilerini romanlarını okumaya isteksiz kılan sorunları araştırarak bu soruna olası çözüm yolları bulmayı amaçlamaktadır. Araştırmada gözlem, görüşme ve daha sonra kontrol edilmek üzere sorgulama yollarıyla bir nirengi,7 triangulasyon yaklaşımı kullanılmıştır. Bulgular Hassiba Benboluali'deki Master 1 öğrencilerinin literatür öğretiminde ödev verilen romanı dikkatli okumaları için çabalarını artıracak bazı metotlara gereksinimi olduğunu ortaya çıkarmıştır...
LMD sisteminin uygulamaya başlamasından beri üniversite İngilizce öğretmenleri öğrencileriyle ilgili sıkıntılar yaşamaktadır. 0ğrencilerin çoğu, hatta ana daIı İngiliz Edebiyatı olanlar da içinde olmak üzere romanlarını okumamaktadır, Bu da hem Edebiyat öğretmenleri hem de EFL öğrencileri için büyük bir engeldir, öğrenciler romanlarını okumadığında öğretmenin ne hakkında konuştuğunu anlamamakta, öğretmen de öğrencilerin düşünme biçimlerine ulaşamamaktadır. Bu çalışma EFL öğrencilerini romanlarını okumaya isteksiz kılan sorunları araştırarak bu soruna olası çözüm yolları bulmayı amaçlamaktadır. Araştırmada gözlem, görüşme ve daha sonra kontrol edilmek üzere sorgulama yollarıyla bir nirengi,7 triangulasyon yaklaşımı kullanılmıştır. Bulgular Hassiba Benboluali'deki Master 1 öğrencilerinin literatür öğretiminde ödev verilen romanı dikkatli okumaları için çabalarını artıracak bazı metotlara gereksinimi olduğunu ortaya çıkarmıştır...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
LMD system, LMD sistemi, EFL classes, EFL sınıfları, Technology and education, Teknoloji ve eğitim
Kaynak
2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Babou, A. ve Karim, S. (2017). Movie adaptation in the efl classroom: beyond the benefits of technology in learning English literature in Algeria. Tokcan, İ. M., Gümüşkaya, B. ve Şimşir D. (ed.). 2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress içinde (21-22 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.