Movie adaptation in the efl classroom: beyond the benefits of technology in learning English literature in Algeria

Küçük Resim Yok

Tarih

2017

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Since the implementation of LMD system, university English teachers have been facing difficulties with their students. Most of students do not read their novels, even those whose specialty is English literature. And this is a major handicap for both literature teachers and EFL students, lf students do not read the novel, they cannot understand what the teacher is talking about, and the teacher will not reach the students lines of thinking. This study aims to explore the problems which make EFL students reluctant to read their novels as well as finding possible solution to this dilemma. A triangulation approach was exerted via observing. interviewing and questionning later to check. The findings report that Master lstudents at Hassiba Benbouali require some methods when teaching them literature in order to boost their endeavour to peruse the assigned novel...
LMD sisteminin uygulamaya başlamasından beri üniversite İngilizce öğretmenleri öğrencileriyle ilgili sıkıntılar yaşamaktadır. 0ğrencilerin çoğu, hatta ana daIı İngiliz Edebiyatı olanlar da içinde olmak üzere romanlarını okumamaktadır, Bu da hem Edebiyat öğretmenleri hem de EFL öğrencileri için büyük bir engeldir, öğrenciler romanlarını okumadığında öğretmenin ne hakkında konuştuğunu anlamamakta, öğretmen de öğrencilerin düşünme biçimlerine ulaşamamaktadır. Bu çalışma EFL öğrencilerini romanlarını okumaya isteksiz kılan sorunları araştırarak bu soruna olası çözüm yolları bulmayı amaçlamaktadır. Araştırmada gözlem, görüşme ve daha sonra kontrol edilmek üzere sorgulama yollarıyla bir nirengi,7 triangulasyon yaklaşımı kullanılmıştır. Bulgular Hassiba Benboluali'deki Master 1 öğrencilerinin literatür öğretiminde ödev verilen romanı dikkatli okumaları için çabalarını artıracak bazı metotlara gereksinimi olduğunu ortaya çıkarmıştır...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

LMD system, LMD sistemi, EFL classes, EFL sınıfları, Technology and education, Teknoloji ve eğitim

Kaynak

2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Babou, A. ve Karim, S. (2017). Movie adaptation in the efl classroom: beyond the benefits of technology in learning English literature in Algeria. Tokcan, İ. M., Gümüşkaya, B. ve Şimşir D. (ed.). 2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress içinde (21-22 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.