New trends in digital advertising

Küçük Resim Yok

Tarih

2015

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Digital advertising is a tool for companies in order to deliver their messages and reach their target group and potential customers with the help of different technological tools as internet, display screens, social networks, e-mail and mobile applications. Digital advertising also includes more media variables than traditional advertising and makes use of the internet and digital platforms to deliver promotional and marketing messages to customers.
DijitaI reklamcılık, şirketlerin hedef kitlelerine veya potansiyel müşterilerine ulaşmak ve onlara iletmek istedikleri mesajları ulaştırmak amacı ile kullanılan dijital bir iletişim aracıdır ve bu iletişimi kurarken internet, görüntüleme ekranları, sosyal ağlar, e-mail ve mobil uygulamalar gibi birbirinden farklı teknolojik araçlardan yardım alır. Dijital reklamcılık, geleneksel medyaya oranla daha fazla medya değişkenine sahip olmakla birlikte interneti ve dijital platformları kullanarak müşterilere promosyon ve pazarlama mesajlarını iletmektedir.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Digital media, Digital advertising, Target group, Communication, Dijital medya, Dijital reklam, Hedef kitle, İletişim

Kaynak

2015 İstanbul International Communication Students Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Erel, S. (2015). New trends in digital advertising. Karakulakoğlu, S.E. ve Scifo, S. (ed.). 2015 İstanbul International Communication Students Congress (21-22 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.