New trends in digital advertising

dc.contributor.authorErel, Samet
dc.contributor.editorKarakulakoğlu, Selva Ersöz
dc.contributor.editorScifo, Salvatore
dc.date.accessioned2024-07-12T21:26:44Z
dc.date.available2024-07-12T21:26:44Z
dc.date.issued2015en_US
dc.departmentMaltepe Üniversitesi, Rektörlüken_US
dc.description.abstractDigital advertising is a tool for companies in order to deliver their messages and reach their target group and potential customers with the help of different technological tools as internet, display screens, social networks, e-mail and mobile applications. Digital advertising also includes more media variables than traditional advertising and makes use of the internet and digital platforms to deliver promotional and marketing messages to customers.en_US
dc.description.abstractDijitaI reklamcılık, şirketlerin hedef kitlelerine veya potansiyel müşterilerine ulaşmak ve onlara iletmek istedikleri mesajları ulaştırmak amacı ile kullanılan dijital bir iletişim aracıdır ve bu iletişimi kurarken internet, görüntüleme ekranları, sosyal ağlar, e-mail ve mobil uygulamalar gibi birbirinden farklı teknolojik araçlardan yardım alır. Dijital reklamcılık, geleneksel medyaya oranla daha fazla medya değişkenine sahip olmakla birlikte interneti ve dijital platformları kullanarak müşterilere promosyon ve pazarlama mesajlarını iletmektedir.en_US
dc.identifier.citationErel, S. (2015). New trends in digital advertising. Karakulakoğlu, S.E. ve Scifo, S. (ed.). 2015 İstanbul International Communication Students Congress (21-22 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.endpage22en_US
dc.identifier.isbn978-975-6760-68-0
dc.identifier.startpage21en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/5909
dc.language.isoenen_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof2015 İstanbul International Communication Students Congressen_US
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Konferans Öğesien_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.snmzKY06751
dc.subjectDigital mediaen_US
dc.subjectDigital advertisingen_US
dc.subjectTarget groupen_US
dc.subjectCommunicationen_US
dc.subjectDijital medyaen_US
dc.subjectDijital reklamen_US
dc.subjectHedef kitleen_US
dc.subjectİletişimen_US
dc.titleNew trends in digital advertisingen_US
dc.title.alternativeDijital reklamcılıkta yeni yönelimleren_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar