36-66 aralığındaki okul öncesi çocuklara okunan hikayelerin ve ailelerin sosyo-ekonomik durumunun çocuğun dil gelişimi üzerine etkileri

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Bu araştırmanın amacı okul öncesi eğitim almakta olan 36-66 ay aralığındaki çocuklara okunan hikayelerin ve ailelerin sosyo-ekonomik durumunun çocuğun dil gelişimi üzerindeki etkilerine bakılarak aralarında fark olup olmadığı, fark var ise olumlu veya olumsuz ne olduğu konusu araştırıldı.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Aktaş, N., Kaya, E., Kardaş, S., Deli, N., Çınar, N. ve Karabulut, S. (2019). 36-66 aralığındaki okul öncesi çocuklara okunan hikayelerin ve ailelerin sosyo-ekonomik durumunun çocuğun dil gelişimi üzerine etkileri. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.