36-66 aralığındaki okul öncesi çocuklara okunan hikayelerin ve ailelerin sosyo-ekonomik durumunun çocuğun dil gelişimi üzerine etkileri

dc.contributor.authorAktaş, Nilay
dc.contributor.authorKaya, Emine
dc.contributor.authorKardaş, Sinem
dc.contributor.authorDeli, Nilüfer
dc.contributor.authorÇınar, Nevin
dc.contributor.authorKarabulut, Semra
dc.date.accessioned2024-07-12T20:32:15Z
dc.date.available2024-07-12T20:32:15Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Bu araştırmanın amacı okul öncesi eğitim almakta olan 36-66 ay aralığındaki çocuklara okunan hikayelerin ve ailelerin sosyo-ekonomik durumunun çocuğun dil gelişimi üzerindeki etkilerine bakılarak aralarında fark olup olmadığı, fark var ise olumlu veya olumsuz ne olduğu konusu araştırıldı.en_US
dc.identifier.citationAktaş, N., Kaya, E., Kardaş, S., Deli, N., Çınar, N. ve Karabulut, S. (2019). 36-66 aralığındaki okul öncesi çocuklara okunan hikayelerin ve ailelerin sosyo-ekonomik durumunun çocuğun dil gelişimi üzerine etkileri. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/701
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06171
dc.title36-66 aralığındaki okul öncesi çocuklara okunan hikayelerin ve ailelerin sosyo-ekonomik durumunun çocuğun dil gelişimi üzerine etkilerien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar