36-66 aralığındaki okul öncesi çocuklara okunan hikayelerin ve ailelerin sosyo-ekonomik durumunun çocuğun dil gelişimi üzerine etkileri
dc.contributor.author | Aktaş, Nilay | |
dc.contributor.author | Kaya, Emine | |
dc.contributor.author | Kardaş, Sinem | |
dc.contributor.author | Deli, Nilüfer | |
dc.contributor.author | Çınar, Nevin | |
dc.contributor.author | Karabulut, Semra | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T20:32:15Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T20:32:15Z | |
dc.date.issued | 2019 | en_US |
dc.department | Fakülteler, Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.description.abstract | Amaç: Bu araştırmanın amacı okul öncesi eğitim almakta olan 36-66 ay aralığındaki çocuklara okunan hikayelerin ve ailelerin sosyo-ekonomik durumunun çocuğun dil gelişimi üzerindeki etkilerine bakılarak aralarında fark olup olmadığı, fark var ise olumlu veya olumsuz ne olduğu konusu araştırıldı. | en_US |
dc.identifier.citation | Aktaş, N., Kaya, E., Kardaş, S., Deli, N., Çınar, N. ve Karabulut, S. (2019). 36-66 aralığındaki okul öncesi çocuklara okunan hikayelerin ve ailelerin sosyo-ekonomik durumunun çocuğun dil gelişimi üzerine etkileri. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12415/701 | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Maltepe Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Ulusal Konferans Öğesi | en_US |
dc.rights | CC0 1.0 Universal | * |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | * |
dc.snmz | KY06171 | |
dc.title | 36-66 aralığındaki okul öncesi çocuklara okunan hikayelerin ve ailelerin sosyo-ekonomik durumunun çocuğun dil gelişimi üzerine etkileri | en_US |
dc.type | Conference Object | |
dspace.entity.type | Publication |