Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumu

dc.contributor.authorİpek, Rüveyda
dc.contributor.authorErel, Nermin
dc.contributor.authorAygün, Mehmet
dc.date.accessioned2024-07-12T20:32:34Z
dc.date.available2024-07-12T20:32:34Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Lisans eğitimi alan öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarını ortaya koymak amacıyla hazırlanmıştır. Yöntem: Bu araştırmada veri toplamak amacıyla kullandığımız anket Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde 11 farklı öğretim programında lisans eğitimi almakta olan 200 öğretmen adayına uygulanmıştır. Betimsel araştırma yöntemi kullanılmıştır. Araştırmamızın evreni Türkiye’de 2018-2019 eğitim-öğretim yılında lisans eğitimi alan öğretmen adaylarıdır. Uygulama yaptığımız örneklem 2018-2019 eğitim öğretim yılında Abant İzzet Baysal Üniversitesi eğitim fakültesinde lisans eğitimi alan 200 öğretmen adayıdır. Araştırmanın verileri Orhon (2017) tarafından geliştirilen Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği (ÖMYTÖ) ile toplanmıştır.en_US
dc.identifier.citationİpek, R., Erel, N., Aygün, M. (2019). Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumu. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/755
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06225
dc.subjectÖğretmenlik mesleğien_US
dc.subjectTutumen_US
dc.subjectÖğretmen adaylarıen_US
dc.subjectÖğretmen eğitimien_US
dc.titleÖğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumuen_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar