The problem for successful learning in technological learning in primary

Küçük Resim Yok

Tarih

2017

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Pedagojik uygulamalar bütün öğrencilerin öğrenebileceği gerçeğini kabul etmektedir. Teknoloji öğretimi öğrencilerin en sevdiği konulardan birisidir. İçinde bulunduğumuz teknoloji ve girişimcilik çağında, farklı nesnelerin modelleri üretilmektedir, MakaIenin geri kalan bölümünde bu durum bir başarı ölçütü o|arak ele alınmaktadır. Eğer bir öğrenci, model tanıklığına benzeyen bir urun yaparsa. başarmış demektir. Eğer. bu modele benzeyen bir cihaz varsa, kalmış demektir. Ve bu durumda şu sorunun ortaya çıkması normaldir: Etkin teknoloji öğretimi konusunda. başarılı öğretmen ve başarılı öğrenme konularında konuşabilir miyiz...
ln pedagogical practice has had the understanding that all students should be required to enable all. Technological training is one of the tavorite subjects for students. ln times of Technology and Entrepreneurship they produce different models of objects and so far as a criterion for success is considered compiled in the late hours article. lf the student has made a product that looks like a model testimony he succeeded. lf there made device resembling a model - he failed, lt is naturaI to question arises: Can we talk about effective technological training, the absence of successful teaching and successful learning...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Primary education, Technology education, Technology education in primary, İlköğretim eğitimi, Teknoloji eğitimi, İlkokulda teknoloji eğitimi

Kaynak

2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Kalinova, A. (2017). The problem for successful learning in technological learning in primary. Tokcan, İ. M., Gümüşkaya, B. ve Şimşir D. (ed.). 2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress içinde (5-6 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.