The problem for successful learning in technological learning in primary

dc.contributor.authorKalinova, Angelina
dc.contributor.editorTokcan, İnci Melike
dc.contributor.editorGümüşkaya, Burcu
dc.contributor.editorŞimşir, Dilan
dc.date.accessioned2024-07-12T21:27:25Z
dc.date.available2024-07-12T21:27:25Z
dc.date.issued2017en_US
dc.departmentMaltepe Üniversitesi, Rektörlüken_US
dc.description.abstractPedagojik uygulamalar bütün öğrencilerin öğrenebileceği gerçeğini kabul etmektedir. Teknoloji öğretimi öğrencilerin en sevdiği konulardan birisidir. İçinde bulunduğumuz teknoloji ve girişimcilik çağında, farklı nesnelerin modelleri üretilmektedir, MakaIenin geri kalan bölümünde bu durum bir başarı ölçütü o|arak ele alınmaktadır. Eğer bir öğrenci, model tanıklığına benzeyen bir urun yaparsa. başarmış demektir. Eğer. bu modele benzeyen bir cihaz varsa, kalmış demektir. Ve bu durumda şu sorunun ortaya çıkması normaldir: Etkin teknoloji öğretimi konusunda. başarılı öğretmen ve başarılı öğrenme konularında konuşabilir miyiz...en_US
dc.description.abstractln pedagogical practice has had the understanding that all students should be required to enable all. Technological training is one of the tavorite subjects for students. ln times of Technology and Entrepreneurship they produce different models of objects and so far as a criterion for success is considered compiled in the late hours article. lf the student has made a product that looks like a model testimony he succeeded. lf there made device resembling a model - he failed, lt is naturaI to question arises: Can we talk about effective technological training, the absence of successful teaching and successful learning...en_US
dc.identifier.citationKalinova, A. (2017). The problem for successful learning in technological learning in primary. Tokcan, İ. M., Gümüşkaya, B. ve Şimşir D. (ed.). 2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress içinde (5-6 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.endpage6en_US
dc.identifier.isbn978-975-6760-96-3
dc.identifier.startpage5en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/6006
dc.language.isoenen_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congressen_US
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Konferans Öğesi - Başka Kurum Yazarıen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.snmzKY07050
dc.subjectPrimary educationen_US
dc.subjectTechnology educationen_US
dc.subjectTechnology education in primaryen_US
dc.subjectİlköğretim eğitimien_US
dc.subjectTeknoloji eğitimien_US
dc.subjectİlkokulda teknoloji eğitimien_US
dc.titleThe problem for successful learning in technological learning in primaryen_US
dc.title.alternativeİlköğretimde teknoloji öğrenmesinde başarılı öğrenme sorunuen_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar