The implementation of media in learning to increase teachers quality through interative system

Küçük Resim Yok

Tarih

2017

Yazarlar

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

To lncrease process quality and learning outcomes for learners at all levels and education levels need to be realized in order to obtain the quality of human resources that can support the country's development. ln this position the role of teachers is crucial, because the teachers directly involved in developing and teaching the learners at the school through the learning process. One effort to Increase the process is the use of media in learning. Use of the media can enhance the quality of the learning process can ultimately improve the qua|ity of learning outcomes of learners...
Tüm eğitim düzeylerindeki öğrenciler için, öğrenme süreçlerinin ve öğrenim çıktılarının kalitesini artırmak bir ülkenin kalkınmasında rol alan insan kaynağının geliştirilmesi bakımından önemlidir- Bu bağlamda ,öğrenme sürecinin temel paydaşları olan öğretmenler kritik öneme sahiptirler. Eğitim sürecini iyileştirmenin bir yolu da medyanın bu amaçla kullanılmasıdır. Medyanın kullanılması, öğrenme sürecinin ve dolayısı iIe öğrenme çıktılarının geliştirilmesini ve zenginleştirilmesini sağlamaktadır. Gelişimlerin ve teknolojinin rolü, okuldaki ve medyadaki eğitimin uyum surecinde çok önemli bir yere sahip olmaktadır...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Learning process, Education and media, Teacher quality, Öğrenme süreci, Eğitim ve medya, Öğretmen kalitesi

Kaynak

2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Darojat (2017). The implementation of media in learning to increase teachers quality through interative system. Tokcan, İ. M., Gümüşkaya, B. ve Şimşir D. (ed.). 2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress içinde (33-35 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.