Çevrimiçi eğitiminde ilk rol modelleri

Küçük Resim Yok

Tarih

2021

Yazarlar

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Biz gençler pandemi döneminde eğitim sürecini yaşarken ‘’Ya gelecekte yeniden olursa…’’ düşüncesiyle hareket edersek, belki de bizden sonraki nesillerin yeniden pandemi süreciyle karşılaşma ihtimalinde onların ilk rol modelleri olacağız. Bu nedenle çevrimiçi eğitim sürecinde yapılan her proje, yazılan her yazı, aktarılan her deneyim gelecek için bir belge niteliğinde olacaktır. Belki de bir öğrenci olarak yaşayabileceğimiz en kötü tecrübeydi. Örneğin Tıp öğrencileri hastaya dokunamadı, İletişim öğrencileri kameraya dokunamadı, Güzel Sanatlar öğrencileri sahne heyecanını yaşayamadı. Bütün bunlar göz göze gelmeden, beden dilini okuyamadan sanal ortamda varlığını devam ettirmeye çalıştı. Dolayısıyla sınıf içi atmosferi sanal bir boşluğa dönüştü. Hepsinin neticesinde hayatımıza yeni bir kavram eklendi; Dijital Kampüs..

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Dijital kampüs, Çevrimiçi eğitim, Pandemi

Kaynak

Gelecek dündü; dijital bir üniversitenin bugünü

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Çelik, T.N. (2021). Çevrimiçi eğitiminde ilk rol modelleri. Karasar, Ş. ve Eldem Anar, Ü. İ. (ed.), Gelecek dündü; dijital bir üniversitenin bugünü içinde (289-298 ss.). İstanbul; Maltepe Üniversitesi.