Çevrimiçi eğitiminde ilk rol modelleri

dc.contributor.editorKarasar, Şahin
dc.contributor.editorEldem Anar, Ülkü İlgi
dc.date.accessioned2024-07-12T21:18:58Z
dc.date.available2024-07-12T21:18:58Z
dc.date.issued2021en_US
dc.departmentRektörlük, Rektörlüğe Bağlı Birimler, Maltepe Üniversitesi Yayınlarıen_US
dc.description.abstractBiz gençler pandemi döneminde eğitim sürecini yaşarken ‘’Ya gelecekte yeniden olursa…’’ düşüncesiyle hareket edersek, belki de bizden sonraki nesillerin yeniden pandemi süreciyle karşılaşma ihtimalinde onların ilk rol modelleri olacağız. Bu nedenle çevrimiçi eğitim sürecinde yapılan her proje, yazılan her yazı, aktarılan her deneyim gelecek için bir belge niteliğinde olacaktır. Belki de bir öğrenci olarak yaşayabileceğimiz en kötü tecrübeydi. Örneğin Tıp öğrencileri hastaya dokunamadı, İletişim öğrencileri kameraya dokunamadı, Güzel Sanatlar öğrencileri sahne heyecanını yaşayamadı. Bütün bunlar göz göze gelmeden, beden dilini okuyamadan sanal ortamda varlığını devam ettirmeye çalıştı. Dolayısıyla sınıf içi atmosferi sanal bir boşluğa dönüştü. Hepsinin neticesinde hayatımıza yeni bir kavram eklendi; Dijital Kampüs..en_US
dc.identifier.citationÇelik, T.N. (2021). Çevrimiçi eğitiminde ilk rol modelleri. Karasar, Ş. ve Eldem Anar, Ü. İ. (ed.), Gelecek dündü; dijital bir üniversitenin bugünü içinde (289-298 ss.). İstanbul; Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.endpage298en_US
dc.identifier.isbn978-605-2124-50-5
dc.identifier.startpage289en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/5047
dc.institutionauthorÇelik, Tuğba Nur
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofGelecek dündü; dijital bir üniversitenin bugünüen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Kitapta Bölümen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.snmzKY05653
dc.subjectDijital kampüsen_US
dc.subjectÇevrimiçi eğitimen_US
dc.subjectPandemien_US
dc.titleÇevrimiçi eğitiminde ilk rol modellerien_US
dc.typeBook Part
dspace.entity.typePublication

Dosyalar