Okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri

dc.contributor.authorPeker, İlayda
dc.contributor.authorŞeker, Tuğba
dc.date.accessioned2024-07-12T20:31:57Z
dc.date.available2024-07-12T20:31:57Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Doğumdan sonra yaşamın ilk altı yılını içerisine alan erken çocukluk dönemi hayatının ilerleyen kısmında çocuğun etkisinde olacağı ve yaşamı boyunca izlerini taşıyacağı kritik bir dönemdir. Bu dönemde hayatına girecek ilk öğretmen olan okul öncesi öğretmen adayları bunun ne kadar farkında olduğu ve mesleğe karşı tutumlarının neler olduğu çalışmanın çıkış noktası olup bu çalışmada, okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik kimliğine dair algıları ve mesleki benlik saygılarının düzeyini tespit etmek amaçlanmıştır. Ayrıca okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik kimliğine dair algıları, sınıf düzeyleri, bölümü tercih sırası, bölümü tercih nedeni arasında anlamlı bir farklılık olup olmadığı incelenmiştir.en_US
dc.identifier.citationPeker, İ. ve Şeker, T. (2019). Okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/654
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06123
dc.subjectOkul öncesi öğretmen adayıen_US
dc.subjectMesleki benlik algısıen_US
dc.subjectÖğretmenlik mesleğine yönelik tutumen_US
dc.titleOkul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşlerien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar