Conventional doctrine, traditional education and global citizenship relationship
Küçük Resim Yok
Tarih
2016
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
This study examines how mankind's cultural corpus could become a value and in this context the importance of traditional education with respect to the concept of global citizenship considering Plato's theory of knowledge notion by a perspective of tradition and nature. ln this study, the effects of games on cultures from past to present, nature's role in this development. the importance of conventional devices and the dynamics of modern human beings' effects on the traditional concept of the citizenship are discussed.
Bu çalışmada insanoğlunun kültürel sermayesinin nasıl değerli hale gelebileceği -Platon'un bilgi kavramı üzerine çalışmaları göz önüne alınarak- ve bu bağlamda geleneksel eğitimin önemi irdelenerek evrensel vatandaşlık kavramı geleneksel ve doğadan izler taşıyan perspektif ile incelenmektedir. Bu çalışmayı yaparken geçmişten günümüze oyunların kültürler üzerindeki etkisi, doğanın bu gelişimdeki rolü, konvansiyonel aygıtların önemi ve modern insanın dinamikleri incelenerek geleneksel vatandaş kavramına etkileri tartışılmaktadır.
Bu çalışmada insanoğlunun kültürel sermayesinin nasıl değerli hale gelebileceği -Platon'un bilgi kavramı üzerine çalışmaları göz önüne alınarak- ve bu bağlamda geleneksel eğitimin önemi irdelenerek evrensel vatandaşlık kavramı geleneksel ve doğadan izler taşıyan perspektif ile incelenmektedir. Bu çalışmayı yaparken geçmişten günümüze oyunların kültürler üzerindeki etkisi, doğanın bu gelişimdeki rolü, konvansiyonel aygıtların önemi ve modern insanın dinamikleri incelenerek geleneksel vatandaş kavramına etkileri tartışılmaktadır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Traditional education, Global citizenship, Modern human being, geleneksel eğitim, küresel vatandaşlık, modern insan
Kaynak
International Faculty of Law Student Congress 2016
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Çağlar, İ. E. (2016). Conventional doctrine, traditional education and global citizenship relationship / Konvansiyonel doktrin, geleneksel eğitim ve küresel vatandaşlık ilişkisi. Maltepe Üniversitesi, International Faculty of Law Student Congress 2016. s. 25-26.