Conventional doctrine, traditional education and global citizenship relationship

Küçük Resim Yok

Tarih

2016

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

This study examines how mankind's cultural corpus could become a value and in this context the importance of traditional education with respect to the concept of global citizenship considering Plato's theory of knowledge notion by a perspective of tradition and nature. ln this study, the effects of games on cultures from past to present, nature's role in this development. the importance of conventional devices and the dynamics of modern human beings' effects on the traditional concept of the citizenship are discussed.
Bu çalışmada insanoğlunun kültürel sermayesinin nasıl değerli hale gelebileceği -Platon'un bilgi kavramı üzerine çalışmaları göz önüne alınarak- ve bu bağlamda geleneksel eğitimin önemi irdelenerek evrensel vatandaşlık kavramı geleneksel ve doğadan izler taşıyan perspektif ile incelenmektedir. Bu çalışmayı yaparken geçmişten günümüze oyunların kültürler üzerindeki etkisi, doğanın bu gelişimdeki rolü, konvansiyonel aygıtların önemi ve modern insanın dinamikleri incelenerek geleneksel vatandaş kavramına etkileri tartışılmaktadır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Traditional education, Global citizenship, Modern human being, geleneksel eğitim, küresel vatandaşlık, modern insan

Kaynak

International Faculty of Law Student Congress 2016

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Çağlar, İ. E. (2016). Conventional doctrine, traditional education and global citizenship relationship / Konvansiyonel doktrin, geleneksel eğitim ve küresel vatandaşlık ilişkisi. Maltepe Üniversitesi, International Faculty of Law Student Congress 2016. s. 25-26.