Conventional doctrine, traditional education and global citizenship relationship
Tarih
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Erişim Hakkı
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
This study examines how mankind's cultural corpus could become a value and in this context the importance of traditional education with respect to the concept of global citizenship considering Plato's theory of knowledge notion by a perspective of tradition and nature. ln this study, the effects of games on cultures from past to present, nature's role in this development. the importance of conventional devices and the dynamics of modern human beings' effects on the traditional concept of the citizenship are discussed.
Bu çalışmada insanoğlunun kültürel sermayesinin nasıl değerli hale gelebileceği -Platon'un bilgi kavramı üzerine çalışmaları göz önüne alınarak- ve bu bağlamda geleneksel eğitimin önemi irdelenerek evrensel vatandaşlık kavramı geleneksel ve doğadan izler taşıyan perspektif ile incelenmektedir. Bu çalışmayı yaparken geçmişten günümüze oyunların kültürler üzerindeki etkisi, doğanın bu gelişimdeki rolü, konvansiyonel aygıtların önemi ve modern insanın dinamikleri incelenerek geleneksel vatandaş kavramına etkileri tartışılmaktadır.