Conventional doctrine, traditional education and global citizenship relationship

dc.contributor.authorÇağlar, İbrahim Ethem
dc.date.accessioned2024-07-12T21:31:30Z
dc.date.available2024-07-12T21:31:30Z
dc.date.issued2016en_US
dc.departmentMaltepe Üniversitesi, Rektörlüken_US
dc.description.abstractThis study examines how mankind's cultural corpus could become a value and in this context the importance of traditional education with respect to the concept of global citizenship considering Plato's theory of knowledge notion by a perspective of tradition and nature. ln this study, the effects of games on cultures from past to present, nature's role in this development. the importance of conventional devices and the dynamics of modern human beings' effects on the traditional concept of the citizenship are discussed.en_US
dc.description.abstractBu çalışmada insanoğlunun kültürel sermayesinin nasıl değerli hale gelebileceği -Platon'un bilgi kavramı üzerine çalışmaları göz önüne alınarak- ve bu bağlamda geleneksel eğitimin önemi irdelenerek evrensel vatandaşlık kavramı geleneksel ve doğadan izler taşıyan perspektif ile incelenmektedir. Bu çalışmayı yaparken geçmişten günümüze oyunların kültürler üzerindeki etkisi, doğanın bu gelişimdeki rolü, konvansiyonel aygıtların önemi ve modern insanın dinamikleri incelenerek geleneksel vatandaş kavramına etkileri tartışılmaktadır.en_US
dc.identifier.citationÇağlar, İ. E. (2016). Conventional doctrine, traditional education and global citizenship relationship / Konvansiyonel doktrin, geleneksel eğitim ve küresel vatandaşlık ilişkisi. Maltepe Üniversitesi, International Faculty of Law Student Congress 2016. s. 25-26.en_US
dc.identifier.endpage26en_US
dc.identifier.isbn978-975-6760-82-6
dc.identifier.startpage25en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/6259
dc.language.isoenen_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofInternational Faculty of Law Student Congress 2016en_US
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Konferans Öğesien_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/*
dc.snmzKY08040
dc.subjectTraditional educationen_US
dc.subjectGlobal citizenshipen_US
dc.subjectModern human beingen_US
dc.subjectgeleneksel eğitimen_US
dc.subjectküresel vatandaşlıken_US
dc.subjectmodern insanen_US
dc.titleConventional doctrine, traditional education and global citizenship relationshipen_US
dc.title.alternativeKonvansiyonel doktrin, geleneksel eğitim ve küresel vatandaşlık ilişkisien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar