Gelecek dündü; dijital bir üniversitenin bugünü

dc.contributor.editorKarasar, Şahin
dc.contributor.editorEldem Anar, Ülkü İlgi
dc.date.accessioned2024-07-12T21:18:37Z
dc.date.available2024-07-12T21:18:37Z
dc.date.issued2021en_US
dc.departmentRektörlük, Rektörlüğe Bağlı Birimler, Maltepe Üniversitesi Yayınlarıen_US
dc.description.abstractCovid-19 Pandemisi ile birlikte Yükseköğretim Kurumlan büyük bir değişim ve dönüşüm yaşadı/yaşıyor/yaşayacak... Eğitim öğretimdeki değişimin sonuçlarına çözüm bulmaya odaklanan yaklaşımlar dünde kaldı. Dijital bir okyanustaki bilinmezlikleri ve tüm “yeni”leri öngörmek ve proaktif biçimde politika geliştirme ve değişimi yönetme yetkinliklerine sahip kurumlar, yelkenlerini rüzgâr ile doldurabiliyorlar. Yükseköğretimdeki değişimi yakalamak için; dijital ve hibrit bir üniversite yönetimi, kurum içi iletişim, hibrit eğitim ve öğretim tasarımı, öğrenme merkezli eğitim, uygulamalı eğitimler için teknoloji kullanımı, öğrenci ile “değer temelli iletişim”, “yeni eğitim felsefesi” ve çoklu öğrenme biçimlerinin uzaktan ve yüz yüze eğitim uygulamaları gibi sorulara odaklanmak gerekiyor. Yükseköğretimin dünü, bugünü ve yarını üzerine sorular soran, sorgulayan, çözüm yollarını farklı bakış açıları ve tüm paydaşların aktif katılımı ile keşfetmeye çalışan Maltepe Üniversitesinin serüvenine tanık olacaksınız.en_US
dc.identifier.citationKarasar, Ş. ve Eldem Anar, Ü. İ (ed.). (2021). Gelecek dündü; dijital bir üniversitenin bugünü. İstanbul, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.endpage309en_US
dc.identifier.isbn978-605-2124-50-5
dc.identifier.startpage9en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/4994
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofGelecek dündü; dijital bir üniversitenin bugünüen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Kitapen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.snmzKY05260
dc.subjectDijital bir kampüste yönetici olmaken_US
dc.subjectBunalımlı dönemlerde yönetici olmaken_US
dc.subjectYükseköğretim alanında dijitalleşme ve kalite çalışmaları ile ilişkisien_US
dc.subjectPandemi sürecinde uzaktan öğretim yönetimien_US
dc.subjectDijital kampüs sürecinde öğrenme ve öğretme uygulama ve araştırma merkezi deneyimlerien_US
dc.subjectDijital bir kampüste akademisyen olmaken_US
dc.subjectPandemi döneminde yükseköğretimde kurum kültürü ve dijitalleşmeen_US
dc.subjectDeğişimden dönüşüme eğitimde sürdürülebilirlik ve dijitalleşme: krizde, krizle, krize rağmen eğitimen_US
dc.subjectSanal da olsa sahici eğitimen_US
dc.subjectMimarlık eğitiminde ve mimari tasarım stüdyolarında dijitalleşme: covıd-19 pandemisi sürecinde uzaktan eğitim deneyimien_US
dc.subjectUygulama odaklı eğitim veren bölümlerde dijitalleşme ve yenilikçi yaklaşımlaren_US
dc.subjectKampüsten pandemi manzaralarıen_US
dc.subjectDijital bir kampüste öğrenci olmaken_US
dc.subjectÜniversite iç paydaşları etkileşiminde dijitalleşme sürecien_US
dc.subjectPandemide birlikte öğrenmeye devam etmeken_US
dc.subjectGeleceğin hakkında söz sahibi olabilmek; değerli hissetmeken_US
dc.subjectÇevrimiçi eğitimin “ilk rol modelleri"en_US
dc.subjectMaltepe Üniversitesi’nde “cam cama eğitim”en_US
dc.subjectYeni geleceğe yelken açmaken_US
dc.titleGelecek dündü; dijital bir üniversitenin bugünüen_US
dc.typeBook
dspace.entity.typePublication

Dosyalar