Language learning strategy instruction

Küçük Resim Yok

Tarih

2014

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

This presentation explores the appIication of a potentially beneficial aspect of pedagogy. language learning strategy instruction (Sl), in the Scottish secondary school modern foreign language (MFL) classroom. The central research question addressed is: "What forms of language learning SI are most appropriate to foster key language skills and how can they be delivered within a coherent, relevant, challenging and enjoyable context?" The theoretical basis of strategy instruction is firstly critically discussed, analysed and evaluated. An emerging challenge in second and foreign language classrooms is the encouragement of learner autonomy (LA)...
Bu sunum, İskoç ortaokulu modern yabancı dil (MYD) sınıflarında potansiyel olarak yararlı bir pedagoji aspekti olan dil öğrenmede strateji öğretimini (SÖ) araştırmaktadır. Araştırma şu sorunun üzerine eğilmektedir: "Anahtar dil becerilerini güçlendirmek için en uygun dil öğrenme SÖ çeşitleri nelerdir ve nasıl tutarlı, uyumlu, ilgi çekici ve eğlenceli bir kontekst içerisinde sunulabilirler?" Strateji öğretiminin teorik temeli öncelikle eleştirel bir şekilde tartışılmış, analiz edilmiş ve değerlendirilmiştir. İkinci ve yabancı dil sınıflarında gelişmekte olan zorluklardan biri, odak noktasında öğretme yaklaşımından öğrenci yeterliliğine doğru değişikliği temsil eden öğrenci özerkliğini (ÖÖ) teşvik etmektir...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Language learning, Language learning strategy, Dil öğrenme, Dil öğrenme stratejisi

Kaynak

2014 Istanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Mcqueen, C. (2014). Language learning strategy instruction. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (22-24 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.