Hizmet sektöründe müşterinin memnuniyetinin pazarlamaya etkisi ; Starbucks, Caffe Nero ve Kahve Dünyası örneği

dc.contributor.advisorKırdar, Yalçın
dc.contributor.authorKuzucu, Umut Eren
dc.date.accessioned2024-07-12T22:26:35Z
dc.date.available2024-07-12T22:26:35Z
dc.date.issued2019en_US
dc.date.submitted2019-06en_US
dc.departmentEnstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Psikoloji Ana Bilim Dalıen_US
dc.description.abstractGünümüz koşullarında firmaların birbirleriyle olan rekabetlerinden dolayı her zaman müşterilerini memnun etmesi, onlarla ilişki içinde olması ve onlara yarar sağlayacak koşullar geliştirmesi zorunlu bir hale gelmektedir. Memnuniyet sağlamanın belli başlı yöntemleri bulunmaktadır. Bu yöntemler her zaman önemlidir ve dikkate alınması gerekmektedir. Firmalar ister ürün, ister hizmet veya ikisinin karması bir sektörde olsa da bunlara önem vermektedirler. Yapılan literatür taraması sonucunda bu bilgiler detaylı bir şekilde araştırılıp konuyla alakalı olan tanımlar, sonuçlar ve veriler bulunmuştur. Bu çalışmada yer alan yarı hizmet, yarı ürün sektörüne bağlı olan Starbucks, Caffe Nero, Kahve Dünyası firmalarının müşteri memnuniyetinin pazarlamaya etkisinin müşterilerin internetteki yorum ve şikayet sitelerinde yaptıkları yorumlarla ayrıntılı bir şekilde öğrenilmesi için bu siteler incelenmiştir.en_US
dc.description.abstractIn today's conditions, due to the competitiveness of the companies, it is always obligatory to satisfy the customers, to be in contact with them and to develop conditions that will benefit them. There are major methods of providing satisfaction. These methods are always important and should be considered. Companies which are productoriented, service-oriented or a mix of these two, give importance to these methods. The results of the literature review were also investigated in detail and the definitions, results and data related to the subject were found. In this study, some websites were examined in order to learn the effects of Starbucks, Caffe Nero, and Kahve Dünyası companies, which are connected to the semi-product sector, on the marketing of customer satisfaction on the comment and complaint sites on the internet.en_US
dc.identifier.citationKuzucu, U. E. (2019). Hizmet sektöründe müşterinin memnuniyetinin pazarlamaya etkisi ; Starbucks, Caffe Nero ve Kahve Dünyası örneği (Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/11484
dc.institutionauthorKuzucu, Umut Erenen_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.snmzKT1522en_US
dc.subjectHizmeten_US
dc.subjectServiceen_US
dc.subjectMüşteri Memnuniyetien_US
dc.subjectCustomer Satisfactionen_US
dc.subjectPazarlamaen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectStarbucks- Caffe Nero- Kahve Dünyası.en_US
dc.subjectStarbucks- Caffe Nero- Kahve Dünyasıen_US
dc.titleHizmet sektöründe müşterinin memnuniyetinin pazarlamaya etkisi ; Starbucks, Caffe Nero ve Kahve Dünyası örneğien_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Dosyalar

Orijinal paket
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Yükleniyor...
Küçük Resim
İsim:
Umut_Eren_Kuzucu_171130106.pdf
Boyut:
2.51 MB
Biçim:
Adobe Portable Document Format
Açıklama:
Tam Metin / Full Text