Digital marketing and health sector: the case of Acibadem Hospital
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Digital media and marketing over the past decade have been showing huge improvement. The proliferation of mobile devices with the development of technology has changed both our lifestyle and our way of purchase. Digital marketing supports and promotes our brand and our business beyond traditional methods by using the mobile and interactive platforms. There are four steps when we look at the roots of digıtal media: to convince and acquire, to convert, to measure & optimize, to retain & grow.
Dijital medya ve pazarlama geçtiğimiz on yılda çok fazla gelişme göstermiş olup göstermeye devam etmektedir. Teknolojinin gelişimi ile çoğalan mobil cihazlar hem yaşam tarzımızı hem de satın alma ve kullanma alışkanlıklarımızı da değiştirmiştir. Dijital pazarlama klasik yöntemler dışında markamızı ve işimizi desteklemek ve tanıtmak amacıyla internet mobil ve etkileşimli platformları kullanmaktadır. Dijital medyanın temeline baktığımızda; karşı tarafı ikna etme, kazanmak, ölçmek ve optimize etmek, sahip çıkmak ve daha ileriye taşımak konularına odaklanmaktadır.
Dijital medya ve pazarlama geçtiğimiz on yılda çok fazla gelişme göstermiş olup göstermeye devam etmektedir. Teknolojinin gelişimi ile çoğalan mobil cihazlar hem yaşam tarzımızı hem de satın alma ve kullanma alışkanlıklarımızı da değiştirmiştir. Dijital pazarlama klasik yöntemler dışında markamızı ve işimizi desteklemek ve tanıtmak amacıyla internet mobil ve etkileşimli platformları kullanmaktadır. Dijital medyanın temeline baktığımızda; karşı tarafı ikna etme, kazanmak, ölçmek ve optimize etmek, sahip çıkmak ve daha ileriye taşımak konularına odaklanmaktadır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Digital marketing, Health, Hospital, Acıbadem, Digital media, Dijital pazarlama, Sağlık, Hastane, Dijital medya
Kaynak
2015 İstanbul International Communication Students Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Yücel, A.S. (2015). Digital marketing and health sector: the case of Acibadem Hospital. Karakulakoğlu, S.E. ve Scifo, S. (ed.). 2015 İstanbul International Communication Students Congress (55-56 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.