Digital marketing and health sector: the case of Acibadem Hospital

dc.contributor.authorYücel, Ayşe Serra
dc.contributor.editorKarakulakoğlu, Selva Ersöz
dc.contributor.editorScifo, Salvatore
dc.date.accessioned2024-07-12T21:26:46Z
dc.date.available2024-07-12T21:26:46Z
dc.date.issued2015en_US
dc.departmentMaltepe Üniversitesi, Rektörlüken_US
dc.description.abstractDigital media and marketing over the past decade have been showing huge improvement. The proliferation of mobile devices with the development of technology has changed both our lifestyle and our way of purchase. Digital marketing supports and promotes our brand and our business beyond traditional methods by using the mobile and interactive platforms. There are four steps when we look at the roots of digıtal media: to convince and acquire, to convert, to measure & optimize, to retain & grow.en_US
dc.description.abstractDijital medya ve pazarlama geçtiğimiz on yılda çok fazla gelişme göstermiş olup göstermeye devam etmektedir. Teknolojinin gelişimi ile çoğalan mobil cihazlar hem yaşam tarzımızı hem de satın alma ve kullanma alışkanlıklarımızı da değiştirmiştir. Dijital pazarlama klasik yöntemler dışında markamızı ve işimizi desteklemek ve tanıtmak amacıyla internet mobil ve etkileşimli platformları kullanmaktadır. Dijital medyanın temeline baktığımızda; karşı tarafı ikna etme, kazanmak, ölçmek ve optimize etmek, sahip çıkmak ve daha ileriye taşımak konularına odaklanmaktadır.en_US
dc.identifier.citationYücel, A.S. (2015). Digital marketing and health sector: the case of Acibadem Hospital. Karakulakoğlu, S.E. ve Scifo, S. (ed.). 2015 İstanbul International Communication Students Congress (55-56 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.endpage56en_US
dc.identifier.isbn978-975-6760-68-0
dc.identifier.startpage55en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/5915
dc.language.isoenen_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof2015 İstanbul International Communication Students Congressen_US
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Konferans Öğesi - Başka Kurum Yazarıen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.snmzKY06757
dc.subjectDigital marketingen_US
dc.subjectHealthen_US
dc.subjectHospitalen_US
dc.subjectAcıbademen_US
dc.subjectDigital mediaen_US
dc.subjectDijital pazarlamaen_US
dc.subjectSağlıken_US
dc.subjectHastaneen_US
dc.subjectDijital medyaen_US
dc.titleDigital marketing and health sector: the case of Acibadem Hospitalen_US
dc.title.alternativeDijital pazarlama ve sağlık sektörü: Acıbadem Hastanesi örneğien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar