Okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine yönelik inançları ile çocukların sayı hissi becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Sayı Hissi; sayı ve işlemleri genel olarak kavrama, sayı ve işlemlerle ilgili uygun stratejiler geliştirme ve esnek biçimde matematiksel muhakeme kurabilme becerisi olarak tanımlanmıştır. Okul öncesi dönemde sayıları anlama ise daha sonraki matematik gelişiminin ön şartı olarak kabul edilmektedir. Bu noktadan hareketle araştırmada; okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine yönelik inançları ile çocukların sayı hissi becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi amacıyla yapılmıştır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Okul öncesi dönemde matematik, Matematik eğitimi inancı, Sayı hissi
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Tıngır, Ö. F., Bakır, H. E., Akbulut, P. ve Manav, T. (2019). Okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine yönelik inançları ile çocukların sayı hissi becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.