Okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine yönelik inançları ile çocukların sayı hissi becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
dc.contributor.author | Tıngır, Ömer Faruk | |
dc.contributor.author | Bakır, Hüseyin Eren | |
dc.contributor.author | Akbulut, Pınar | |
dc.contributor.author | Manav, Tahir | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T20:35:52Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T20:35:52Z | |
dc.date.issued | 2019 | en_US |
dc.department | Fakülteler, Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.description.abstract | Amaç: Sayı Hissi; sayı ve işlemleri genel olarak kavrama, sayı ve işlemlerle ilgili uygun stratejiler geliştirme ve esnek biçimde matematiksel muhakeme kurabilme becerisi olarak tanımlanmıştır. Okul öncesi dönemde sayıları anlama ise daha sonraki matematik gelişiminin ön şartı olarak kabul edilmektedir. Bu noktadan hareketle araştırmada; okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine yönelik inançları ile çocukların sayı hissi becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi amacıyla yapılmıştır. | en_US |
dc.identifier.citation | Tıngır, Ö. F., Bakır, H. E., Akbulut, P. ve Manav, T. (2019). Okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine yönelik inançları ile çocukların sayı hissi becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12415/961 | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Maltepe Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Ulusal Konferans Öğesi | en_US |
dc.rights | CC0 1.0 Universal | * |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | * |
dc.snmz | KY06431 | |
dc.subject | Okul öncesi dönemde matematik | en_US |
dc.subject | Matematik eğitimi inancı | en_US |
dc.subject | Sayı hissi | en_US |
dc.title | Okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine yönelik inançları ile çocukların sayı hissi becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi | en_US |
dc.type | Conference Object | |
dspace.entity.type | Publication |