Kurumsal iletişim faaliyetleri: İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı örneği
Küçük Resim Yok
Tarih
2020
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Günümüzde kurumlar, kurumsal iletişim faaliyetlerini sürdürürken öncelikle hedef kitle olmak üzere birlikte çalıştığı bütün partnerlerine şeffaf ve açık olma ilkesi ile bir yönetme anlayışı benimsemektedir. Geleneksel pazarlama stratejilerinin yanında teknolojinin gelişmesiyle birlikte sosyal medya araçları da kullanılmaktadır. Türkiye'nin en önemli markalarından biri ve dünyanın sıralamada on ikinci havalimanı olan İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı pazarlama ve yönetim anlayışının en önemli konularından biri kurumsal iletişim faaliyetlerinin, kurum içinde başarısını göstermektedir. İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı kurumsal iletişim felsefesinde benimsediği insanların duygularına dokunma anlayışını son derece etkin kullanmıştır. Kurumsal iletişim faaliyetlerini doğru yerde doğru zamanda doğru insanlarla geliştirmesi gelmiş olduğu bu konuma yerleşmesine sebep olmaktadır.
Today, while maintaining corporate communication activities, corporations adopt a management approach with the principle of being transparent, open and fast for all stakeholders, especially the target audience. In addition to traditional marketing strategies, social media tools are used with the development of technology. one of Turkey's most important brands in the world ranking and the twelfth biggest airport, Istanbul Sabiha Gökçen International Airport is one of the most important issues of marketing and corporate communications activities of the management approach, shows the success of the institution. ISG Airport has used the understanding of touching the emotions of the people it has adopted in its corporate communication philosophy very effectively. The development of corporate communication activities with the right people at the right place at the right time causes it to settle in this location.
Today, while maintaining corporate communication activities, corporations adopt a management approach with the principle of being transparent, open and fast for all stakeholders, especially the target audience. In addition to traditional marketing strategies, social media tools are used with the development of technology. one of Turkey's most important brands in the world ranking and the twelfth biggest airport, Istanbul Sabiha Gökçen International Airport is one of the most important issues of marketing and corporate communications activities of the management approach, shows the success of the institution. ISG Airport has used the understanding of touching the emotions of the people it has adopted in its corporate communication philosophy very effectively. The development of corporate communication activities with the right people at the right place at the right time causes it to settle in this location.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Kurumsal iletişim, Kurumsal kimlik, Ortak hareket noktaları, Corporate communication, Corporate identity, Common starting points
Kaynak
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
İyigüllü Aydöner, M. (2020). Kurumsal iletişim faaliyetleri: İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı örneği / Activities of corporate communication: Istanbul Sabiha Gokçen Airport (Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul.