Kurumsal iletişim faaliyetleri: İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı örneği

Küçük Resim Yok

Tarih

2020

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Günümüzde kurumlar, kurumsal iletişim faaliyetlerini sürdürürken öncelikle hedef kitle olmak üzere birlikte çalıştığı bütün partnerlerine şeffaf ve açık olma ilkesi ile bir yönetme anlayışı benimsemektedir. Geleneksel pazarlama stratejilerinin yanında teknolojinin gelişmesiyle birlikte sosyal medya araçları da kullanılmaktadır. Türkiye'nin en önemli markalarından biri ve dünyanın sıralamada on ikinci havalimanı olan İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı pazarlama ve yönetim anlayışının en önemli konularından biri kurumsal iletişim faaliyetlerinin, kurum içinde başarısını göstermektedir. İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı kurumsal iletişim felsefesinde benimsediği insanların duygularına dokunma anlayışını son derece etkin kullanmıştır. Kurumsal iletişim faaliyetlerini doğru yerde doğru zamanda doğru insanlarla geliştirmesi gelmiş olduğu bu konuma yerleşmesine sebep olmaktadır.
Today, while maintaining corporate communication activities, corporations adopt a management approach with the principle of being transparent, open and fast for all stakeholders, especially the target audience. In addition to traditional marketing strategies, social media tools are used with the development of technology. one of Turkey's most important brands in the world ranking and the twelfth biggest airport, Istanbul Sabiha Gökçen International Airport is one of the most important issues of marketing and corporate communications activities of the management approach, shows the success of the institution. ISG Airport has used the understanding of touching the emotions of the people it has adopted in its corporate communication philosophy very effectively. The development of corporate communication activities with the right people at the right place at the right time causes it to settle in this location.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Kurumsal iletişim, Kurumsal kimlik, Ortak hareket noktaları, Corporate communication, Corporate identity, Common starting points

Kaynak

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

İyigüllü Aydöner, M. (2020). Kurumsal iletişim faaliyetleri: İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı örneği / Activities of corporate communication: Istanbul Sabiha Gokçen Airport (Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul.