Kurumsal iletişim faaliyetleri: İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı örneği

dc.authorid0000-0002-0478-3618en_US
dc.contributor.advisorGörkem, Şenay
dc.contributor.authorGyigüllü Aydöner, Mihrican
dc.date.accessioned2024-07-12T22:31:53Z
dc.date.available2024-07-12T22:31:53Z
dc.date.issued2020en_US
dc.date.submitted2020-06en_US
dc.departmentEnstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Psikoloji Ana Bilim Dalıen_US
dc.description.abstractGünümüzde kurumlar, kurumsal iletişim faaliyetlerini sürdürürken öncelikle hedef kitle olmak üzere birlikte çalıştığı bütün partnerlerine şeffaf ve açık olma ilkesi ile bir yönetme anlayışı benimsemektedir. Geleneksel pazarlama stratejilerinin yanında teknolojinin gelişmesiyle birlikte sosyal medya araçları da kullanılmaktadır. Türkiye'nin en önemli markalarından biri ve dünyanın sıralamada on ikinci havalimanı olan İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı pazarlama ve yönetim anlayışının en önemli konularından biri kurumsal iletişim faaliyetlerinin, kurum içinde başarısını göstermektedir. İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı kurumsal iletişim felsefesinde benimsediği insanların duygularına dokunma anlayışını son derece etkin kullanmıştır. Kurumsal iletişim faaliyetlerini doğru yerde doğru zamanda doğru insanlarla geliştirmesi gelmiş olduğu bu konuma yerleşmesine sebep olmaktadır.en_US
dc.description.abstractToday, while maintaining corporate communication activities, corporations adopt a management approach with the principle of being transparent, open and fast for all stakeholders, especially the target audience. In addition to traditional marketing strategies, social media tools are used with the development of technology. one of Turkey's most important brands in the world ranking and the twelfth biggest airport, Istanbul Sabiha Gökçen International Airport is one of the most important issues of marketing and corporate communications activities of the management approach, shows the success of the institution. ISG Airport has used the understanding of touching the emotions of the people it has adopted in its corporate communication philosophy very effectively. The development of corporate communication activities with the right people at the right place at the right time causes it to settle in this location.en_US
dc.identifier.citationİyigüllü Aydöner, M. (2020). Kurumsal iletişim faaliyetleri: İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı örneği / Activities of corporate communication: Istanbul Sabiha Gokçen Airport (Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/11874
dc.institutionauthorGyigüllü Aydöner, Mihricanen_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.snmzKT1912en_US
dc.subjectKurumsal iletişimen_US
dc.subjectKurumsal kimliken_US
dc.subjectOrtak hareket noktalarıen_US
dc.subjectCorporate communicationen_US
dc.subjectCorporate identityen_US
dc.subjectCommon starting pointsen_US
dc.titleKurumsal iletişim faaliyetleri: İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı örneğien_US
dc.title.alternativeActivities of corporate communication: Istanbul Sabiha Gokçen Airporten_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Dosyalar