Mobil öğrenme teknolojileri ve eğitim uygulamaları
Küçük Resim Yok
Tarih
2010
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
I. Telli Yamamoto, S. Gonca, II. Demiray, Uğur, III. Kesim, Mehmet.
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Geçmişte oldukça pasif olarak gerçekleşen bilgi edinme süreçleri günümüzde aktif olarak katılabilen bir yapıya bürünmüş ve farklı hale dönüşmüştür. Öğretmen, radyo ve TV ile sınırlı olan bilgi kanalları internetin hayatımıza girmesiyle zenginleşmiştir; e-posta, sosyal ağlar, elektronik kitaplar, sohbet ortamları, web konferansları ve etkileşimli çoklu ortam uygulamaları yeni öğrenme kuralları haline gelmiştir. Zenginleşen öğrenme kanallarına, yaşamımızın bir parçası haline gelen mobil teknolojilerin getirdiği hareketlilik de eklendiğinde, farklı öğrenme yapıları ortaya çıkmakta ve klasik öğrenme dışındaki çözümlere de ihtiyaç duyulmaktadır. Bu bağlamda mobil öğrenme son dönemde yaygınlaşan kavramlar arasında yer almaktadır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Kaynak
Türkiye'de E-Öğrenme: Gelişmeler ve Uygulamalar
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Telli Yamamoto, S. G., Uğur, D. ve Kesim, M. (2010). Mobil öğrenme teknolojileri ve eğitim uygulamaları. Türkiye'de E-Öğrenme: Gelişmeler ve Uygulamalar. s. 437-464. Ankara.