Mobil öğrenme teknolojileri ve eğitim uygulamaları

Küçük Resim Yok

Tarih

2010

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

I. Telli Yamamoto, S. Gonca, II. Demiray, Uğur, III. Kesim, Mehmet.

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Geçmişte oldukça pasif olarak gerçekleşen bilgi edinme süreçleri günümüzde aktif olarak katılabilen bir yapıya bürünmüş ve farklı hale dönüşmüştür. Öğretmen, radyo ve TV ile sınırlı olan bilgi kanalları internetin hayatımıza girmesiyle zenginleşmiştir; e-posta, sosyal ağlar, elektronik kitaplar, sohbet ortamları, web konferansları ve etkileşimli çoklu ortam uygulamaları yeni öğrenme kuralları haline gelmiştir. Zenginleşen öğrenme kanallarına, yaşamımızın bir parçası haline gelen mobil teknolojilerin getirdiği hareketlilik de eklendiğinde, farklı öğrenme yapıları ortaya çıkmakta ve klasik öğrenme dışındaki çözümlere de ihtiyaç duyulmaktadır. Bu bağlamda mobil öğrenme son dönemde yaygınlaşan kavramlar arasında yer almaktadır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Kaynak

Türkiye'de E-Öğrenme: Gelişmeler ve Uygulamalar

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Telli Yamamoto, S. G., Uğur, D. ve Kesim, M. (2010). Mobil öğrenme teknolojileri ve eğitim uygulamaları. Türkiye'de E-Öğrenme: Gelişmeler ve Uygulamalar. s. 437-464. Ankara.