From textbooks to museum objects: exploring the potentiality of object-based teaching methods in the primary school

Küçük Resim Yok

Tarih

2014

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Title of paper presentation: "From textbooks to museum objects: exploring the potentiality of object-based teaching methods in the primary school", The purpose of this paper is arguing on the merits of object-based |earning. l expIore object-based learning. its characteristics and particularities, and why educators. should adopt it as a meaningful teaching method, especially in Greece. ln consequence, largue on the necessity for a continuous inquiry on behalf of primary level educators on how non-formal education settings...
Bu çalışmanın amacı nesne temelli öğretim yönteminin geçerliğinin incelenmesidir. Yunanistanda nesne temelli öğretim yöntemini, özelliklerini, niteliklerini anlamlı öğrenmeye hangi durumlarda desteklediğini ve niçin eğiticilerin bu konuya nem arz etmelerinin gerekliliğinin incelenmesi amaçlanmıştır. Sonuç olarak çalışma, yaratıcı ve farklı öğretim tasarımlarının örgün eğitimcilerin birincil düzeyde araştırmaları ve incelemeIeri gerekmesi üzerinedir. Çalışmada Thrace etnografik müzesinden bazı koleksiyonların kullanıldığı öğretim yaklaşımı örnekleri sunulmuştur...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Museum objects, Object-based teaching, Primary education, Müze nesneleri, Nesne temelli öğretim, İlkokul eğitimi

Kaynak

2014 Istanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Apostolidou, C. (2014). From textbooks to museum objects: exploring the potentiality of object-based teaching methods in the primary school. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (20-21 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.