From textbooks to museum objects: exploring the potentiality of object-based teaching methods in the primary school
Küçük Resim Yok
Tarih
2014
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Title of paper presentation: "From textbooks to museum objects: exploring the potentiality of object-based teaching methods in the primary school", The purpose of this paper is arguing on the merits of object-based |earning. l expIore object-based learning. its characteristics and particularities, and why educators. should adopt it as a meaningful teaching method, especially in Greece. ln consequence, largue on the necessity for a continuous inquiry on behalf of primary level educators on how non-formal education settings...
Bu çalışmanın amacı nesne temelli öğretim yönteminin geçerliğinin incelenmesidir. Yunanistanda nesne temelli öğretim yöntemini, özelliklerini, niteliklerini anlamlı öğrenmeye hangi durumlarda desteklediğini ve niçin eğiticilerin bu konuya nem arz etmelerinin gerekliliğinin incelenmesi amaçlanmıştır. Sonuç olarak çalışma, yaratıcı ve farklı öğretim tasarımlarının örgün eğitimcilerin birincil düzeyde araştırmaları ve incelemeIeri gerekmesi üzerinedir. Çalışmada Thrace etnografik müzesinden bazı koleksiyonların kullanıldığı öğretim yaklaşımı örnekleri sunulmuştur...
Bu çalışmanın amacı nesne temelli öğretim yönteminin geçerliğinin incelenmesidir. Yunanistanda nesne temelli öğretim yöntemini, özelliklerini, niteliklerini anlamlı öğrenmeye hangi durumlarda desteklediğini ve niçin eğiticilerin bu konuya nem arz etmelerinin gerekliliğinin incelenmesi amaçlanmıştır. Sonuç olarak çalışma, yaratıcı ve farklı öğretim tasarımlarının örgün eğitimcilerin birincil düzeyde araştırmaları ve incelemeIeri gerekmesi üzerinedir. Çalışmada Thrace etnografik müzesinden bazı koleksiyonların kullanıldığı öğretim yaklaşımı örnekleri sunulmuştur...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Museum objects, Object-based teaching, Primary education, Müze nesneleri, Nesne temelli öğretim, İlkokul eğitimi
Kaynak
2014 Istanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Apostolidou, C. (2014). From textbooks to museum objects: exploring the potentiality of object-based teaching methods in the primary school. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (20-21 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.