From textbooks to museum objects: exploring the potentiality of object-based teaching methods in the primary school
dc.contributor.author | Apostolidou, Christina | |
dc.contributor.editor | Töngür, Nejat | |
dc.contributor.editor | Dilman, Hakan | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T21:25:22Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T21:25:22Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.department | Maltepe Üniversitesi, Rektörlük | en_US |
dc.description.abstract | Title of paper presentation: "From textbooks to museum objects: exploring the potentiality of object-based teaching methods in the primary school", The purpose of this paper is arguing on the merits of object-based |earning. l expIore object-based learning. its characteristics and particularities, and why educators. should adopt it as a meaningful teaching method, especially in Greece. ln consequence, largue on the necessity for a continuous inquiry on behalf of primary level educators on how non-formal education settings... | en_US |
dc.description.abstract | Bu çalışmanın amacı nesne temelli öğretim yönteminin geçerliğinin incelenmesidir. Yunanistanda nesne temelli öğretim yöntemini, özelliklerini, niteliklerini anlamlı öğrenmeye hangi durumlarda desteklediğini ve niçin eğiticilerin bu konuya nem arz etmelerinin gerekliliğinin incelenmesi amaçlanmıştır. Sonuç olarak çalışma, yaratıcı ve farklı öğretim tasarımlarının örgün eğitimcilerin birincil düzeyde araştırmaları ve incelemeIeri gerekmesi üzerinedir. Çalışmada Thrace etnografik müzesinden bazı koleksiyonların kullanıldığı öğretim yaklaşımı örnekleri sunulmuştur... | en_US |
dc.identifier.citation | Apostolidou, C. (2014). From textbooks to museum objects: exploring the potentiality of object-based teaching methods in the primary school. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (20-21 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi. | en_US |
dc.identifier.endpage | 21 | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-975-6760-66-6 | |
dc.identifier.startpage | 20 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12415/5726 | |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Maltepe Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | 2014 Istanbul International Education Student Congress | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Uluslararası Konferans Öğesi - Başka Kurum Yazarı | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.snmz | KY06647 | |
dc.subject | Museum objects | en_US |
dc.subject | Object-based teaching | en_US |
dc.subject | Primary education | en_US |
dc.subject | Müze nesneleri | en_US |
dc.subject | Nesne temelli öğretim | en_US |
dc.subject | İlkokul eğitimi | en_US |
dc.title | From textbooks to museum objects: exploring the potentiality of object-based teaching methods in the primary school | en_US |
dc.title.alternative | Ders kitaplarından müze nesnelerine: İlkokullarda nesne temelli öğretim yönteminin potansiyelinin keşfi | en_US |
dc.type | Conference Object | |
dspace.entity.type | Publication |