From textbooks to museum objects: exploring the potentiality of object-based teaching methods in the primary school

dc.contributor.authorApostolidou, Christina
dc.contributor.editorTöngür, Nejat
dc.contributor.editorDilman, Hakan
dc.date.accessioned2024-07-12T21:25:22Z
dc.date.available2024-07-12T21:25:22Z
dc.date.issued2014en_US
dc.departmentMaltepe Üniversitesi, Rektörlüken_US
dc.description.abstractTitle of paper presentation: "From textbooks to museum objects: exploring the potentiality of object-based teaching methods in the primary school", The purpose of this paper is arguing on the merits of object-based |earning. l expIore object-based learning. its characteristics and particularities, and why educators. should adopt it as a meaningful teaching method, especially in Greece. ln consequence, largue on the necessity for a continuous inquiry on behalf of primary level educators on how non-formal education settings...en_US
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı nesne temelli öğretim yönteminin geçerliğinin incelenmesidir. Yunanistanda nesne temelli öğretim yöntemini, özelliklerini, niteliklerini anlamlı öğrenmeye hangi durumlarda desteklediğini ve niçin eğiticilerin bu konuya nem arz etmelerinin gerekliliğinin incelenmesi amaçlanmıştır. Sonuç olarak çalışma, yaratıcı ve farklı öğretim tasarımlarının örgün eğitimcilerin birincil düzeyde araştırmaları ve incelemeIeri gerekmesi üzerinedir. Çalışmada Thrace etnografik müzesinden bazı koleksiyonların kullanıldığı öğretim yaklaşımı örnekleri sunulmuştur...en_US
dc.identifier.citationApostolidou, C. (2014). From textbooks to museum objects: exploring the potentiality of object-based teaching methods in the primary school. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (20-21 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.endpage21en_US
dc.identifier.isbn978-975-6760-66-6
dc.identifier.startpage20en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/5726
dc.language.isoenen_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof2014 Istanbul International Education Student Congressen_US
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Konferans Öğesi - Başka Kurum Yazarıen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.snmzKY06647
dc.subjectMuseum objectsen_US
dc.subjectObject-based teachingen_US
dc.subjectPrimary educationen_US
dc.subjectMüze nesnelerien_US
dc.subjectNesne temelli öğretimen_US
dc.subjectİlkokul eğitimien_US
dc.titleFrom textbooks to museum objects: exploring the potentiality of object-based teaching methods in the primary schoolen_US
dc.title.alternativeDers kitaplarından müze nesnelerine: İlkokullarda nesne temelli öğretim yönteminin potansiyelinin keşfien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar