Sosyal medyada marka iletişimi

dc.contributor.advisorÇiçek, Meltem
dc.contributor.authorCan, Tuğba
dc.date.accessioned2024-07-12T22:38:35Z
dc.date.available2024-07-12T22:38:35Z
dc.date.issued2019-01en_US
dc.date.submitted2018en_US
dc.departmentEnstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Psikoloji Ana Bilim Dalıen_US
dc.description.abstractGelişen teknoloji ile birlikte ülkelerdeki gelişmişlik seviyesi de artmaya başlamıştır. Günümüzde artık değişik kültürlere sahip milyonlarca insan yaşamaktadır. Kurumların, geniş coğrafyada satış yapması ve markalarını daha geniş kitlelere duyurulması için sosyal platformlarda yer almaktadır. Teknoloji ile birlikte gelen yenilikler markalar arasında rekabetin hızla artmasına ve geleneksel pazarlama faaliyetlerinde değişiklere sebep olmuştur. Kurumlar geleneksel pazarlama aracından olan ağızdan ağıza pazarlamanın etkisini sosyal ortamda devam ettirmek istemişler ve sosyal medya araçları, kurumların her şeye daha hızlı, daha kolay ve daha çabuk ulaşmasını sağlamıştır. Artık yeni gündemler, yeni markalar, yeni ürünler sosyal medya araçlarıyla (instagram, bloggers, YouTube, facebook, markaların çevrimiçi satış siteleri gibi) birlikte tüketiciye daha çabuk ulaştırılmaktadır.en_US
dc.description.abstractThe general level of development in countries has started to increase in parallel with the advanced technology. Today, millions of people hailing from diverse cultures live in the world. Institutions make sales in a vast geographical space and introduce their products to larger masses through social platforms. A multiplicity of novelties ushered in by technology turns the competition between brands fiercer and cause changes in the traditional marketing strategies. Enterprises are willing to continue and benefit from the old-fashioned oral marketing practices. Social media tools have enabled people to reach everything more easily and faster. New agendas, brands and products instantly reach customers via social media tools (e.g. Instagram, bloggers, YouTube, Facebook, and online sales websites of brands).en_US
dc.identifier.citationCan, Tuğbaen_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/12758
dc.institutionauthorCan, Tuğbaen_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/*
dc.snmzKT2875en_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectbrand communicationen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectınfluence marketingen_US
dc.subjectmarkaen_US
dc.subjectmarka iletişimien_US
dc.subjectsosyal medyaen_US
dc.subjectetkileşimli pazarlamaen_US
dc.titleSosyal medyada marka iletişimien_US
dc.title.alternativeBrand communication in social mediaen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Dosyalar