Product placement in video games
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
The development of advertising techniques goes in parallel with the creation, development and implementation of technologies, with agencies engaged in fierce battles across local, national and global markets to capture the attention of their target publics. The advent of the internet marked structural changes and helped to create and develop new advertising techniques. Definitions as new media advertising, digital advertising, online advertising or interactive advertising have entered the advertising industry and research vocabulary and are now commonly used.
Reklamcılık tekniğindeki gelişmeler teknolojideki yaratıcılık, gelişim ve uygulamalarla paralel bir şekilde gelişmektedir. Şirketler, markalar ve kurumlar; yerel, ulusal ve uluslararası pazarlarda kendi hedef kitlesini yakalayabilmek için çekişmeli bir rekabet içindedir. Bu rekabet içinde internet tabanlı yapısal değişimler gelişip yeni reklamcılık teknikleri yaratılmasına sebep olmuştur. Yeni/Sosyal medya reklamcılığı, dijital reklamcılık, çevrimiçi reklamcılık veya interaktif reklamcılık gibi tanımlar reklamcılık endüstrisine yeni girmiştir ve bu tanımlar şu an sıkça kullanılmaktadır.
Reklamcılık tekniğindeki gelişmeler teknolojideki yaratıcılık, gelişim ve uygulamalarla paralel bir şekilde gelişmektedir. Şirketler, markalar ve kurumlar; yerel, ulusal ve uluslararası pazarlarda kendi hedef kitlesini yakalayabilmek için çekişmeli bir rekabet içindedir. Bu rekabet içinde internet tabanlı yapısal değişimler gelişip yeni reklamcılık teknikleri yaratılmasına sebep olmuştur. Yeni/Sosyal medya reklamcılığı, dijital reklamcılık, çevrimiçi reklamcılık veya interaktif reklamcılık gibi tanımlar reklamcılık endüstrisine yeni girmiştir ve bu tanımlar şu an sıkça kullanılmaktadır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Video, Game, Technologies, Advertisement, Video, Oyun, Teknoloji, Reklam
Kaynak
2015 İstanbul International Communication Students Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Egüz, E.B. (2015). Product placement in video games. Karakulakoğlu, S.E. ve Scifo, S. (ed.). 2015 İstanbul International Communication Students Congress (19-20 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.