Covid-19 sonrası dönemde işletme bölümlerinin Dijital Çağ'a yönelik hazır bulunuşluğu: Türkiye Örneği
Küçük Resim Yok
Tarih
2020
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
TUBİTAK
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Covid-19 pandemisi, dünya genelinde insan sağlığına karşı oluşturduğu tehdit bir yana sistemlerin çöküşü endişesiyle hükümetler tarafından insan hareketliliğini ve sosyal yaşamı kısıtlayacak önlemler alınması nedeniyle tüm ülkelerin ekonomileri üzerinde yıkıcı etkilerde bulunmaktadır. Bu dönemde iş ilişkilerinde, çalışma biçiminde, tüketim davranışlarında meydana gelen köklü değişiklikler işlemleri farklı yönetim stratejileri arayışına itmiştir...
Apart from the threat it poses for human health all over the world, Covid19 pandemic has had a devastating effect on the economies of all countries due to the measures taken by governments to restrict human mobility and social life driven by the concerns that health systems would collapse. In this period, radical changes in business relations, working style, and consumer behaviors have forced businesses to seek different management strategies...
Apart from the threat it poses for human health all over the world, Covid19 pandemic has had a devastating effect on the economies of all countries due to the measures taken by governments to restrict human mobility and social life driven by the concerns that health systems would collapse. In this period, radical changes in business relations, working style, and consumer behaviors have forced businesses to seek different management strategies...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Covid-19, Dijital dönüşüm, İşletmecilik eğitimi, Business administration education, Covid-19, Digital transformation
Kaynak
Yükseköğretim Dergisi
WoS Q Değeri
N/A
Scopus Q Değeri
Cilt
11
Sayı
1
Künye
Telli, S. G. ve Aydın, S. (2020). Covid-19 sonrası dönemde işletme bölümlerinin Dijital Çağ'a yönelik hazır bulunuşluğu: Türkiye Örneği / The readiness of business administration departments for the Digital Age in the post-Covid-19 period: The Case of Turkey. Yükseköğretim Dergisi, 11(1), s. 123-138.