The usage of smart technologies during customer interactıon in retail banking after covid-19

Küçük Resim Yok

Tarih

2022

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Doğuş Üniversitesi

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

COVID-19 has been affecting all aspects of life as well as retail banking services. Retail banking has faced several transformations since the last 20 years and especially digital transformation influenced the way banks interact with their customers. After COVID-19 most applications should be changed for less contact and more level of sanitation. In this descriptive study, we would like to introduce and explain Smart Technologies which can take a leading role in customer interaction in terms of securing minimum contact, social distance, and hygiene while holding a competitive advantage after COVID-19.
COVID-19, hayatın tüm yönlerini olduğu gibi bireysel bankacılık hizmetlerini de etkilemektedir. Son 20 yıldan bu yana çeşitli dönüşümlerle karşı karşıya kalmış bireysel bankacılık alanında özellikle dijital dönüşüm bankaların müşterileriyle etkileşim şeklini tamamen değiştirmiştir. COVID-19’dan sonraki süreçte bireysel bankacılıkta yer alan çoğu uygulama, daha az temas ve daha fazla temizlik düzeyi için değiştirilmelidir. Bu betimsel çalışmada, COVID-19 sonrasında minimum temas, sosyal mesafe ve hijyen sağlama açısından müşteri etkileşiminde öncü rol üstlenebilecek ve böylece rekabet avantajı sağlayabilecek Akıllı Teknolojiler ele alınmaktadır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Customer interaction, Service marketing, COVID-19, Smart technologies, Retail banking, Müşteri etkileşimi, Hizmet pazarlaması, Akıllı teknolojiler, Bireysel bankacılık

Kaynak

Doğuş Üniversitesi Dergisi

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

23

Künye

Telli, S.G., Aydın, S. ve Karaköse, A.S. (2022). The usage of smart technologies during customer interactıon in retail banking after covid-19 / Covid-19 sonrası bireysel bankacılıkta akıllı teknolojilerin müşteri etkileşiminde kullanımı. Doğuş Üniversitesi Dergisi, (23), s.1-16.