The usage of smart technologies during customer interactıon in retail banking after covid-19

dc.authorid0000-0003- 2275-4682en_US
dc.contributor.authorTelli, Sahure Gonca
dc.contributor.authorAydın, Samet
dc.contributor.authorKaraköse, Ahmet Selim
dc.date.accessioned2024-07-12T20:54:07Z
dc.date.available2024-07-12T20:54:07Z
dc.date.issued2022en_US
dc.departmentFakülteler,İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Yönetimi Bölümüen_US
dc.description.abstractCOVID-19 has been affecting all aspects of life as well as retail banking services. Retail banking has faced several transformations since the last 20 years and especially digital transformation influenced the way banks interact with their customers. After COVID-19 most applications should be changed for less contact and more level of sanitation. In this descriptive study, we would like to introduce and explain Smart Technologies which can take a leading role in customer interaction in terms of securing minimum contact, social distance, and hygiene while holding a competitive advantage after COVID-19.en_US
dc.description.abstractCOVID-19, hayatın tüm yönlerini olduğu gibi bireysel bankacılık hizmetlerini de etkilemektedir. Son 20 yıldan bu yana çeşitli dönüşümlerle karşı karşıya kalmış bireysel bankacılık alanında özellikle dijital dönüşüm bankaların müşterileriyle etkileşim şeklini tamamen değiştirmiştir. COVID-19’dan sonraki süreçte bireysel bankacılıkta yer alan çoğu uygulama, daha az temas ve daha fazla temizlik düzeyi için değiştirilmelidir. Bu betimsel çalışmada, COVID-19 sonrasında minimum temas, sosyal mesafe ve hijyen sağlama açısından müşteri etkileşiminde öncü rol üstlenebilecek ve böylece rekabet avantajı sağlayabilecek Akıllı Teknolojiler ele alınmaktadır.en_US
dc.identifier.citationTelli, S.G., Aydın, S. ve Karaköse, A.S. (2022). The usage of smart technologies during customer interactıon in retail banking after covid-19 / Covid-19 sonrası bireysel bankacılıkta akıllı teknolojilerin müşteri etkileşiminde kullanımı. Doğuş Üniversitesi Dergisi, (23), s.1-16.en_US
dc.identifier.doi10.31671/doujournal.911906
dc.identifier.endpage16en_US
dc.identifier.issue23en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.trdizinid1115519en_US
dc.identifier.urihttps://doi.prg/10.31671/doujournal.911906
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/2700
dc.indekslendigikaynakTR-Dizin
dc.institutionauthorAydın, Samet
dc.language.isoenen_US
dc.publisherDoğuş Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofDoğuş Üniversitesi Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Hakemli Dergide Makale - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.snmzKY00649
dc.subjectCustomer interactionen_US
dc.subjectService marketingen_US
dc.subjectCOVID-19en_US
dc.subjectSmart technologiesen_US
dc.subjectRetail bankingen_US
dc.subjectMüşteri etkileşimien_US
dc.subjectHizmet pazarlamasıen_US
dc.subjectAkıllı teknolojileren_US
dc.subjectBireysel bankacılıken_US
dc.titleThe usage of smart technologies during customer interactıon in retail banking after covid-19en_US
dc.title.alternativeCovid-19 sonrası bireysel bankacılıkta akıllı teknolojilerin müşteri etkileşiminde kullanımıen_US
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication

Dosyalar